تریلر فیلم بیوه سیاه، پربیننده ترین تریلر دنیای مارول شد

8 April 2021 - 06:00

سومین تریلر فیلم بیوه سیاه با استقبال فوق‌العاده‌ای رو به رو شد و رکورد تعداد نمایش تریلر در بین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را از آن خود کرد.

در حالی که معمولا اولین تریلر هر فیلم، پربیننده‌ترین تریلر آن محسوب می‌شود، این حقیقت درمورد فیلم بیوه سیاه (Black Widow) صدق نمی‌کند و سومین تریلر این فیلم بیش از ۱۳ میلیون بار بیشتر از تریلر دوم فیلم دیده شد.

در واقع سومین تریلر این فیلم در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار آن، بیش از ۷۰ میلیون بار دیده شد تا رکورد پربیننده‌ترین تریلر فیلم‌های سینمایی دنیای مارول را به نام خود ثبت کرد. رکورد قبلی نیز مربوط به دومین تریلر این فیلم بود.

پیش از این و در سال ۲۰۱۸، تریلر فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار، ۴۸ میلیون بار دیده شد و رکورد دار دنیای سینمایی مارول بود. تریلر سریال لوکی (Loki) نیز به آمار ۳۶ میلیون بازدید دست یافت و تریلر سریال وانداویژن (WandaVision‎) نیز ۵۳ میلیون بار دیده شده بود.

این آمار نشان می‌دهد که علاقه مندان به سینما و خصوصا دنیای سینمایی مارول، مشتاقانه منتظر تماشای فیلم‌های جدید در سینما هستند. آخرین فیلم سینمایی دنیای مارول که در سینما اکران شد، فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود.

پس از آن و به علت همه گیری ویروس کرونا، سینماهای کشورهای مختلف تعطیل شد و به همین دلیل نیز زمان اکران فیلم‌های دنیای مارول به تعویق افتاد. فیلم بیوه سیاه نیز در ابتدا قرار بود در ماه مه سال ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر شود اما پس از انتشار کرونا، اکران آن به تاخیر افتاد و اکنون قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) منتشر شود.

در این فیلم، بازیگرانی چون اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، فلورنس پیو (Florence Pugh) و دیوید هاربر (David Harbour) به ایفای نقش پرداخته‌اند و کیت شورتلند (Cate Shortland) نیز آن را کارگردانی کرده است.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.