تریلر فیلم Those Who Wish Me Dead منتشر شد

8 April 2021 - 13:09
Those Who Wish Me Dead

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر رسمی فیلم آینده خود با عنوان «کسانی که آرزوی مرگ مرا می‌کنند» را منتشر کرده است.

فیلم مهیج Those Who Wish Me Dead توسط بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام تیلور شریدان (Taylor Sheridan) کارگردانی شده است. آنجلینا جولی (Angelina Jolie) نیز در این فیلم در نقش اصلی ظاهر شده است.

داستان این فیلم نئووسترن (گونه‌ای از ژانر وسترن است که داستان آن در دوران مدرن رخ داده و فلسفه و الگوهای اولیه وسترن‌های کلاسیک را نیز با خود به عصر حاضر منتقل می‌کند) بر روی شاهد عینی قتلی با نقش‌آفرینی فین لیتل (Finn Little) تمرکز دارد که متوجه می‌شود توسط دو قاتل تحت تعقیب قرار گرفته است. داستان این فیلم در حین آتش‌سوزی رخ داده در طبیعت وحشی مونتانا جریان خواهد داشت. آنجلینا جولی در این فیلم در نقش کارشناس بقایی ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد این پسر را از این آتش‌سوزی و از دست این دو قاتل نجات دهد.

علاوه بر فین لیتل و آنجلینا جولی، از دیگر بازیگرانی که در فیلم Those Who Wish Me Dead به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به نیکلاس هولت (Nicholas Hoult)، آیدان گیلن (Aidan Gillen)، جان برنثال (Jon Bernthal)، توری کیتلز (Tory Kittles)، جیک وبر (Jake Weber) و تایلر پری (Tyler Perry) اشاره کرد. این فیلم براساس کتابی نوشته شده به همین نام توسط نویسنده‌ای با نام مایکل کوریتا (Michael Koryta) ساخته شده است.

فیلم‌نامه این فیلم را نیز تیلور شریدان و چارلز لیویت (Charles Leavitt) با همکاری مایکل کوریتا به قلم درآورده‌اند. از تولیدکنندگان حاضر در این پروژه نیز می‌توان به آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert)، کوین تورن (Kevin Turen)، استیو زایلیان (Steve Zaillian) و گرت باش (Garrett Basch) اشاره کرد.

آنجلینا جولی در مصاحبه اخیری که با وب‌سایت People انجام داده، در رابطه با کاراکترش در فیلم Those Who Wish Me Dead گفته است که او احساس گناه و عذاب وجدان بسیاری را بر دوشش حمل می‌کند و کاراکتر کاملاً دل شکسته‌ای می‌باشد. او مأمور آتش‌نشانی جنگل بوده و عاشق هیجان است ولی با توجه به گذشته غم انگیزش، احساس مسئولیت بسیاری نیز در خود دارد.

تیلور شریدان پیش از این نیز در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌های مطرحی را بر عهده داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به دو فیلم اکشن و مهیج کمپانی Lionsgate با عنوان‌های Sicario و Sicario: Day of the Soldado و همچنین فیلم آینده کمپانی آمازون با نام Without Remorse و با نقش‌آفرینی مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) اشاره کرد.

این کارگردان برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم تحسین شده Hell or High Water در سال ۲۰۱۶ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. از دیگر کار‌های او نیز می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی فیلم جنایی Wind River و همچنین خلق کردن سریال محبوب و موفقی با نام Yellowstone و با نقش‌آفرینی کوین کاستنر (Kevin Costner) اشاره کرد.

بسیار خوب است که اکنون می‌توانیم دوباره شاهد نقش‌آفرینی آنجلینا جولی را در نقش قهرمان فیلمی اکشن ولی با گذشته‌ای تاریک باشیم. فیلم Those Who Wish Me Dead قرار است در تاریخ ۱۴ مه امسال (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش گذاشته شده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.