توضیحات کیانو ریوز درباره‌ی گان-فو

28 January 2017 - 09:00

به جرئت می‌توان گفت عنوان John Wick «جان‌ویک» در دنیای سینمای اکشن با نو‌آوری‌های قابل توجه و ساختار حرفه‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن دارد این عنوان پس از انتشار با دربرگرفتن سکانس‌های تعقیب و گریز بی‌نظیر و رزم‌های تن‌به‌تن حساب‌شده که گویی بازیگران در‌حال رقص هستند دیدگاهی نو نسبت به سینمای اکشن ارائه کرده‌است. Keanu Reeves «کیانو ریوز» به تازگی فنون رزمی و حرکات مخصوص کاراکتر جان‌ویک را که اصطلاح گان-فو “Gun-Fu” را به آن نسبت داده‌اند در مصاحبه‌ای ویدیویی توضیح‌‌ ‌داده‌است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

در ویدیوی منتشر‌شده Chad Stahelski «چاد استاهلسکی»، کارگردان جان‌ویک اظهار می‌کند استایل مبازره‌ای جان‌ویک از ترکیب چهار نوع سبک مبارزه ابداع‌شده است، از جوجیتسوی برزیلی و ژاپنی تا جودو و هنر‌های رزمی با اسلحه در شکل‌گیری گان‌-فوی جان‌ویک نقش‌داشته‌اند. نه‌تنها یادگیری این فنون توسط بازیگران بلکه ادغام حرکات رزمی و مبارزه با رعایت اصول و قواعد سینمایی باعث شکل‌گیری و موفقیت قابل توجه عنوان جان‌ویک شده‌است. استاهلسکی همچنین تاکید بسیاری بر بازی هنرمندانش توسط خود بازیگران دارد و ترجیح می‌دهد با ترتیب‌دادن آموزش‌های رزمی استفاده‌ از بدل‌کاران را به حد‌اقل برساند.

تاکنون شاهد انتشار چندین کلیپ از مراحل ساخت نسخه‌ی دوم جان‌ویک بوده‌ایم که به‌خوبی گویای اصطلاح گان‌-فو هستند. ظاهرا در این عنوان جدید شاهد حضور Ruby Rose«روبی رز» و Common «کامن» در لیست بازیگران خواهیم‌بود.

نسخه‌ی دوم فیلم جان‌ویک در دهم فوریه‌ی امسال منتشر خواهد‌شد.

منبع: Screencrush.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • patriot says:

    این بازیگر و هنرپیشه و استاد هنرهای رزمی عالیست،فقط همین کلمه شایسته این شخصیت در فیلمهای ماتریکس و جان ویک

  • patriot says:

    این هنرپیشه و بازیگر و استاد هنرهای رزمی فقط شایسته یک کلمست؛؛عالیست در فیلمهای ماتریکس و جان ویک