تریلر جدید و هیجانی از The Woman in the Window منتشر شد

9 April 2021 - 13:07

نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز The Woman in the Window منتشر کرده است. در تریلر جدید از این فیلم امی آدامز (Amy Adams) در نقش زنی بازی می‌کند که شاهد یک جنایت می‌شود و مجبور می‌شود حقیقت را کشف کند.

فیلم The Woman in the Window که از یک رمان پرفروش با همین نام اقتباس شده است، یکی از بزرگترین اکران‌های نتفلیکس در ماه مه خواهد بود. فیلم‌نامه نویس این فیلم، تریسی لتس (Tracy Letts) و کارگردان آن جو رایت (Joe Wright) هستند. به تازگی تریلر هیجان‌‌انگیزی از این فیلم به نمایش درآمده است که انتظارات را برای این فیلم دو چندان می‌کند.

در تریلر جدید، خانم آنا فاکس (آدامز) که روانشناس کودک است، از یک بیماری به نام اضطراب اجتماعی رنج می‌برد. این بیماری باعث می‌شود او از خانه خود خارج نشود. آنا از اجتماع هراس دارد و می‌خواهد به هر قیمتی که شده از دنیای بیرون دوری کند. او فقط از طریق پنجره آپارتمانش شاهد رفت و آمد مردم است. به نظر می‌رسد زمانی که آنا در خانه‌اش با همسایه جدید خود به نام جین با هنرنمایی جولیان مور (Julianne Moore) ملاقات می‌کند، اوضاع بهتر می‌شود. اما پس از آن آنا از پنجره خود مشاهده کرد که جین را در خانه‌اش با چاقو زدند.

این جنایت وحشیانه نقطه آغاز هیجان فیلم است. آنا پس از مشاهده صحنه سریع با پلیس تماس می‌گیرد، اما از آنجایی که همه مقامات در شهادت آنا شک دارند، زنی وارد صحنه می‌شود و ادعا می‌کند که جین است. با توجه به بیماری که آنا دارد هیچ کس حرف او را باور نمی‌کند و او سعی می‌کند حقیقت را کشف کند.

متاسفانه پس از خرید فاکس از سوی دیزنی و بحران همه‌گیری کرونا، اکران فیلم مورد انتظار The Woman in the Window در سینماها در سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد. دیزنی پس از چند بار فلیم‌برداری مجدد، این فیلم را به نتفلیکس فروخت. از اینرو همه منتظرند ببینند این فیلم مورد انتظار چگونه خواهد بود. در فیلم The Woman in the Window بازیگران دیگری از جمله گری اولدمن (Gary Oldman)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، فرد هچینگر (Fred Hechinger)، وایت راسل (Wyatt Russell)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و جنیفر جیسن لی (Jennifer Jason Leigh) بازی می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم The Woman in the Window بدیت صورت است:

آنا فاکس یک روانشناس کودک است که مبتلا به اضطراب اجتماعی است. او تنها در خانه خود می‌ماند و از طریق پنجره خانه خود در نیویورک شاهد دنیای بیرون است. آنا وقتی ناخواسته شاهد جنایتی وحشیانه در خانه همسایه خود شد، زندگی او زیر و رو می‌شود. در این فیلم که اقتباسی از یک رمان پرفروش است، اسرار تکان دهنده‌ای افشا می‌شوند و هیچ کسی و هیچ چیزی آنطور که به نظر می‌رسد نیستند!

فیلم The Woman in the Window در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) در نتفلیکس اکران می‌شود. می‌توانید تریلر منتشر شده را در این نشانی مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.