لاینزگیت بعد از فیلم Spiral در حال ساخت فیلم Saw 10 می باشد

9 April 2021 - 13:10
فیلم Saw 10

کمپانی لاینزگیت قبل از انتشار فیلم Spiral: From the Book of Saw به سراغ ساخت سری جدید فرنچایز Saw یعنی فیلم Saw 10 رفته است.

به نظر می‌رسد که کمپانی لاینزگیت امید زیادی به فیلم Spiral: From the Book of Saw دارد؛ زیرا دهمین فیلم فرنچایز Saw در حال ساخت می‌باشد. در آخرین شماره از گزارش Production Weekly شماره دهم از سری فیلم‌های Saw به عنوان یک پروژه در حال ساخت معرفی می‌شود و حتی بدون اعلام رسمی احتمال این وجود دارد که یکی از فرنچایز‌های محبوب ما برنامه بزرگی برای آینده داشته باشد. طبق این گزارش: تهیه‌کنندگی Saw X «دهمین فیلم فرنچایز Saw» توسط جیمز وان (James Wan) انجام می‌شود. جیمز وان از اولین فیلم این فرنچایز تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه‌ها را بر عهده داشته است.

اولین فیلم Saw در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و فیلم‌های جدید این فرنچایز هر ساله تا سال ۲۰۱۰ منتشر می‌شدند. زمانی که هفتمین فیلم این فرنچایز یعنی فیلم Saw: The Final Chapter منتشر شد، قرار بر این بود که سفر جیگسا تمام شود. با این وجود بزرگترین فرنچایز ترسناک سینما هرگز به پایان نرسید و کمپانی لاینزگیت سعی کرد با جیگسا آن را در سال ۲۰۱۷ احیا کند. هشتمین فیلم این فرنچایز با استقبال خوبی از طرف منتقدان و طرفداران مواجه نشد و با یک گیشه فروش متوسط همراه شد که ساخت دنباله جدید را توجیه نمی‌کرد.

حالا به نظر می‌رسد کمپانی لاینزگیت روی احیای جدیدی از فرنچایز Saw با استفاده از Spiral، سرمایه‌گذاری کرده است. از بازیگران فیلم نهم این فرنچایز می‌توان به ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)، کریس راک (Chris Rock) و مکس مینگلا (Max Minghella) اشاره کرد که شکل جدیدی از این فرنچایز را سال‌ها بعد از جیگسا با بازی توبین بل (Tobin Bell) به تصویر می‌کشند. فیلم Spiral به عنوان برداشت تازه‌ای از این فرنچایز به فروش می‌رسد و یکی از فیلم‌هایی است که به نظر می‌رسد کمپانی لاینزگیت مایل به ادامه آن با ساخت دنباله دهم است.

در حالی که تریلر فیلم Spiral نوع متفاوتی از فیلم Saw را نشان می‌دهد، اما این خبر که دنباله جدیدی از این فرنچایز در حال ساخت می‌باشد، ممکن است به این معنی باشد که فیلم Spiral زمانی که ما باور کردیم همه چیز از هم پاشیده است به صورت شگفت‌انگیزی پایان مجموعه را برگرداند و حقیقت پشت بازی‌های مرگ را آشکار کند.

فیلم Spiral: From the Book of Saw قرار است ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) در سینماها منتشر شود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.