تمایل ستاره‌ی سری Gotham به کارگردانی قسمتی از آن توسط کوین اسمیت

28 January 2017 - 12:00

اگرچه آخرین فیلم کوین اسمیت (Kevin Smith)، یعنی Yoga Hosers، تبدیل به یک شکست مفتضحانه شد، اما این کارگردان تجربه‌ی ساخت چند قسمت به‌یادماندنی از سریال‌های اقتباسی کمیک‌های DC را در کارنامه‌ی خود دارد. اخیراً یکی از ستارگان سریال Gotham «گاتهام» از علاقه‌ی خود مبنی بر کارگردانی یکی از قسمت‌های این سری توسط کارگردان مورد بحث صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کوین اسمیت، تاکنون به کارگردانی برخی از قسمت‌های دو سریال Supergirl «سوپرگرل» و The Flash «فلش» پرداخته که در هر دو پروژه نیز موفق ظاهر شده است. رابین لُرد تیلور (Robin Lord Taylor)، یکی از ستارگان سریال اقتباسی دیگر DC یعنی «گاتهام»، با علم به این موضوع، در جریان گفتگویی توییتری با اسمیت، وی را تشویق کرد تا از استعدادهایش جهت همکاری در این سریال FOX بهره ببرد. این گفتگو دست‌ مایه‌ی گفتگوی وب‌سایت Screener با کوین اسمیت شد که وی ضمن افتخار دانستن کارگردانی قسمتی از سریال «گاتهام» و همکاری با شبکه‌ی The CW بیان داشت:

من شانس خود را جهت کار بر روی هر کدام از نمایش‌های تلویزیونی «گاتهام» و Riverdale «ریوردیل» که از کمیک‌بوک‌ها اقتباس شده‌اند، امتحان می‌کنم. البته [فرصت همکاری] در Arrow «پیکان» و Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» و دیگر سریال‌های مشابه یک امتیاز محسوب می‌شود و رویایی است که به حقیقت تبدیل می‌شود؛ چراکه من با این‎ها بزرگ شده‌ام.

باید دید آیا این همکاری در آینده شکل خواهد گرفت یا خیر. فصل سوم سریال «گاتهام» در حال پخش است و قسمت ۱۴ آن روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه (۳۰ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) پخش خواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.