پتا سرجنت به جمع بازیگران فصل ششم Supergirl پیوست

9 April 2021 - 23:48

پتا سرجنت بازیگر فیلم Snowfall در فصل ششم و آخر سریال Supergirl از CW بازی خواهد کرد. پتا سرجنت (Peta Sergeant) در نقش نیکسلی بازی خواهد کرد. در این سریال او را به اشتباه در منطقه فانتوم به زندان انداخته‌اند و پیشینه غم‌انگیز او همچنان او را دنبال می‌کند. او زمانی به کمک کارا می‌رود که چنین انتظاری نداشت، و دوستی نوپای آن‌ها نه تنها برخی از دردهای احساسی نیکسلی را التیام می‌بخشد، بلکه به نیکسلی دربازیابی قدرت خود کمک می‌کند.

در انتهای فصل ۵ سریال سوپرگرل، برینیک با بازی جسه راث (Jesse Rath) آماده بود تا خود را فدا کند تا لویاتان را داخل بطری قرار دهد. زمانی که برینیک پس از تلاش برای متوقف کردن لکس با بازی جان کرایر (Jon Cryer) نزدیک به مرگ بود، سوپرگرل و تیم او برای نجات بریننیک وراد صحنه می‌شوند و درگیر نبردی حماسی با Gamenmae با بازی کارا بونو (Cara Buono) می‌شوند. سوپرگرل پس از شکست لویاتان، توجه خود را به لکس معطوف می‌کند. لکس از پلتفرم Obsidian برای شستشوی مغزی نیمی از دنیا استفاده کرده بود تا او را دوست داشته باشند و به هر قیمتی که شده از وی پیروی کنند.

در فصل ششم Supergirl؛ ملیسا بنویست (Melissa Benoist) در نقش کارا زور-ال (معروف به سوپرگرل) بازی می‌کند. همچنین بازیگرانی همچون کایلر لی (Chyler Leigh)، دیوید هیروود (David Harewood)، کتی مک‌گرات (Katie McGrath)، جسه راث (Jesse Rath)، نیکول مینز (Nicole Maines)، جولی گونزالو (Julie Gonzolo)، ایزی تسفای (Azie Tesfai)، آندره بروکس (Andrea Brooks) و استاز نییر (Staz Nair) در این فیلم حضور دارند.

سریال سوپرگرل بر اساس کاراکتر خلق شده در کمیک‌های DC‌ توسط جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شوستر (Joe Shuster) ساخته شده است. کمپانی Berlanti Productions با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر این سریال را ساخته‌اند. گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter)، رابرت روونر (Robert Rovner) و جسیکا کوئلر (Jessica Queller) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

پتا سرجنت بازیگر جدید سوپرگرل، در سریال Snowfall اثر جان سینگلتون از FX نقش پررنگی را بازی کرده است. علاوه بر این، او در سریال Castle Rock از هولو، سریال The Originals از CW و Once Upon A Time In Wonderland سابقه فعالیت دارد.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.