فیبی والر-بریج به هریسون فورد در فیلم Indiana Jones 5 پیوست

9 April 2021 - 22:52
فیبی والر-بریج

فیبی والر-بریج در نقشی نامشخص به هریسون فورد در فیلم Indiana Jones 5 از کمپانی دیزنی پیوست.

پس از تایید خبر ساخت فیلم جدیدی از فرنچایز Indiana Jones توسط کمپانی دیزنی در جلسه سرمایه‌گذاری ماه دسامبر، کمپانی Lucasfilm و کارگردان این فیلم یعنی جیمز منگولد (James Mangold) به دنبال یک همبازی برای هریسون فورد (Harrison Ford) بودند. منابع مطلع به خبرگزاری Deadline گفته‌اند که فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) قرار است در کنار فورد (با نقش همان باستان‌شناس محبوب این فرنچایز) در پنجمین سری این فرنچایز بازی کند.

منگولد کارگردانی این فیلم را به جای استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) که اکنون در بخش تهیه‌کنندگی و بخش‌های دیگر فعالیت دارد، بر عهده می‌گیرد. کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)، فرانک مارشال (Frank Marshall) و سیمون امانوئل (Simon Emanuel) برای تهیه‌کنندگی این فیلم به اسپیلبرگ می‌پیوندند. جان ویلیامز (John Williams) که به عنوان آهنگ‌ساز در فیلم‌های قبلی این فرنچایز حضور داشت فعالیت خود را در این فیلم ادامه می‌دهد.

امید است در حالی که منگولد در حال یافتن استعداد‌های دیگری برای ایفای نقش در این فیلم است، ساخت فیلم در تابستان امسال آغاز شود. جزئیات طرح اصلی این فیلم هنوز مشخص نشده است و معلوم نیست که جونز این بار درگیر چه نوعی از ماجراجویی می‌شود یا این که والر-بریج قرار است نقش چه کسی را بازی کند. این فیلم قرار است ۲۹ جوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) منتشر شود.

والر-بریج بعد از این که برنامه تلویزیونی‌اش به نام Fleabag مورد استقبال منتقدان قرار گرفت، کاملا مطرح شده است و سرانجام در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره امی شد. از آن زمان به بعد او در تلویزیون و حوزه فیلم مشغول بوده و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال محبوب Killing Eve از BBC فعالیت داشته است. او همچنین نویسندگی فیلم‌نامه فیلم No Time to Die از فرنچایز James Bond را برعهده داشت. او همچنین قرار است به همراه دونالد گلاور (Donald Glover) در مجموعه Mr. & Mrs. Smith از آمازون بازی کند که تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی آن را نیز بر عهده دارد.

این فیلم در واقع نوعی تجدید همکاری برای والر-بریج و کمپانی Lucasfilm بعد از پروژه Rogue One: A Star Wars Story می‌باشد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.