حضور جاستین تیمبرلیک در Confessions of a Dangerous Mind

10 April 2021 - 08:25
جاستین تیمبرلیک

طبق گزارش خبرگزاری Deadline: جاستین تیمبرلیک قرار است نقش چاک باریس، میزبان برنامه The Gong Show، را در مجموعه Confessions of a Dangerous Mind بازی کند.

مجموعه Confessions of a Dangerous Mind براساس یادداشت‌های چاک باریس (Chuck Barris) ساخته می‌شود. باریس همچنین خالق برنامه‌های سرگرمی دیگری مانند The Dating Game و The Newlywed Game می‌باشد. باریس در یادداشت خود در سال ۱۹۸۴ ادعا کرد که او همچنین یک قاتل از سازمان CIA می‌باشد.

این مجموعه در واقع دومین پروژه جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) با Apple TV+ می‌باشد. تیمبرلیک در فیلم Palmer ایفای نقش کرد که در ژانویه سال پیش منتشر شد و کارگردانی آن توسط فیشر استیونز (Fischer Stevens) انجام شد. تیمبرلیک نقش کاراکتر اصلی این فیلم را بازی کرد که یکی از جنایتکاران سابق «جنایتکاری که دوره محکومیتش تمام شده است» است و از یک پسر جوان مراقبت می‌کند. در حالی که تیمبرلیک در فیلم‌هایی مانند Inside Llewyn Davis، Friends with Benefits و The Social Network بازی کرده بود، در سال‌های اخیر ظاهرا از بازیگری فاصله گرفته است.

کمپانی Miramax و استودیو پارامونت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. ری داناوان (Ray Donovan) تهیه‌کننده اجرایی و دیوید هالندر (David Hollander) مجری پروژه این فیلم می‌باشند. جان ورلی (Jon Worley) که نویسنده سریال‌هایی همچون Justified، Iron Fist و SEAL Team می‌باشد، نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده دارد.

این اولین باری نیست که داستان چاک باریس به تصویر کشیده می‌شود؛ جورج کلونی (George Clooney) در سال ۲۰۰۲ کارگردانی فیلم Confession of a Dangerous Mind را براساس یادداشت‌های باریس انجام داد.

پیشتر پروژه مشابهی به نویسندگی چارلی کافمن (Charlie Kaufman) و با میزبانی سم راکول (Sam Rockwell) به تصویر کشیده شد که مورد استقبال منتقدان قرار گرفت اما با توجه به پتانسیل نهفته در این برنامه و زمان زیادی که این مجموعه برای روایت داستان دارد، شاید بتوان گفت که تیمبرلیک بهترین نقش خود را پیدا کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که سریال Confessions of a Dangerous Mind از تیمبرلیک چه زمانی منتشر می‌شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.