آخرین فیلم بن افلک ۷۵ میلیون دلار ضرر به همراه داشته است

28 January 2017 - 16:00

از اوایل حضور بن افلک در هالیوود مشخص بود که او به چیزی بیشتر از یک بازیگر تبدیل می‌شود. بن افلک و مت دیمون (Matt Damon) برای فیلم Good Will Hunting در سال ۱۹۹۸ موفق جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اورجینال را دریافت کنند و بعد از سال ۲۰۰۰ بود که بن افلک به سمت کارگردانی کشیده شد. اولین اثر  افلک به عنوان یک کارگردان فیلم Gone Baby Gone بود. او این روند با ساخت فیلم‌های The Town و Argo «آرگو» ادامه داد. هر سه فیلم او موفق شدند در سال اکران خود، به مراسم اسکار راه یابند و فیلم Argo «آرگو» هم اسکار بهترین فیلم سال را کسب کرد (موضوع جالب در این مورد این بود که بن افلک در آن سال حتی نامزد جایزه‌ی بهترین کارگردان نیز نشد). در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم چهارم بن افلک Live By Night «زندگی در شب» است که فضایی گانگستری و حماسی دارد و داستان ان در فلوریدا و بوستون جریان دارد. بر خلاف انتظارات این فیلم بن افلک خوب عمل نکرده است و بازخوردهایی منفی از منتقدین دریافت کرده به نحوی که امتیاز ۲۳ را در سایت Rotten Tomatoes دارد. سینمادوستان هم به فیلم علاقه‌ی زیادی نشان ندادند و در اکران محدود فیلم فروش پایینی داشت. حالا Live By Night «زندگی در شب» که اجازه پخش در  سینماهای سراسر را دارد، سایت ورایتی (Variety) گزارش می‌دهد که Live By Night «زندگی در شب» برای کمپانی برادران وارنر ۷۵ میلیون دلار ضرر به همراه داشته است.

دیگر فیلم‌های که بن افلک کارگردانی کرده است چند برابر بودجه‌ی ساخت خود فروش داشتند و موضوعی که این ضرر را غیرقابل تحمل‌تر می‌کند این است که کمپانی برادران وارنر انتظار داشتند تا فیلم Live By Night «زندگی در شب» در اسکار موفق عمل کند، ولی با این وضع ضرر زیادی به آن‌ها وارد شده است. شاید اگر فیلم در تاریخ دیگری اکران می‌شد و به رقابت به فیلم‌هایی مثل La La Land و Manchester by the Sea «منچستر در کنار دریا» نمی‌پرداخت، حداقل تهیه کنندگانش شاهد این ضرر مالی نمی‌بودند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.