مذاکره‌ی میشل ویلیامز برای بازی در فیلم Mid-90s

28 January 2017 - 18:00

جونا هیل (Jonah Hill) پس از موفقیت در زمینه‌ی بازیگری و فعالیت حرفه‌ای در این زمینه، تصمیم دارد وارد عرصه‌ی کارگردانی شود و نخستین فیلم خود را کارگردانی کند. هیل که تاکنون دو بار نامزد جوایز اسکار شده است، به تازگی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم Mid-90s «اواسط دهه ۹۰» را به اتمام رسانده و در حال انتخاب بازیگران آن است؛ منابع آگاه، خبر از مذاکره‌ی میشل ویلیامز (Michelle Williams) با تهیه کنندگان این پروژه، جهت پیوستن به این فیلم می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سیینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی از فیلم Mid-90s در دسترس نیست، اما منابع آگاه، خبر از پیشنهاد نقش بازیگر اصلی این فیلم به میشل ویلیامز، که سابقه‌ی نامزدی جوایز اسکار را نیز در کارنامه‌ی خود دارد، می‌دهند. فیلم Mid-90s به روایت زندگی پسربچه‌ای اسکیت باز و دوستانش می‌پردازد.

بر اساس گزارش Deadline، ویلیامز قرار است نقش مادر شخصیت اصلی داستان، یعنی Stevie، که پسر بچه‌ای ۱۲ ساله است را ایفا کند. همچنین در این گزارش آمده است که فیلم نامبرده، به روایت مشکلات زندگی قهرمان اصلی داستان در دوره‌ی نوجوانی و دست و پنجه نرم کردنش با نوشیدنی‌های الکلی، مواد مخدر و رابطه‌های جنسی، می‌پردازد و آن‌ها را به تصویر خواهد کشید.

بی‌شک، استفاده از استعدادهای ویلیامز در نخستین فیلم جونا هیل، به نفع وی خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که خود هیل، تصمیمی به ایفای نقش در نخستین فیلم خود ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.