جردن وگت-رابرتز کارگردانی لایواکشن Gundam را بر عهده گرفت

13 April 2021 - 21:45
لایواکشن Gundam

خبرگزاری IGN به صورت انحصاری اعلام کرد: کارگردان فیلم Kong: Skull Island یعنی جردن وگت-رابرتز قرار است فیلم درخشانی با اقتباس از انیمه Gundam بسازد.

جردن وگت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts)، کارگردان دنیای هیولاها، قرار است کارگردانی فیلم Gundam را بر اساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی برایان کی. وون (Brian K. Vaughan) انجام دهد. این فیلم به صورت انحصاری قرار است توسط استریمر نتفلیکس منتشر شود. خبرگزاری IGN همچنین گزارش داد که نام این پروژه Gundam خواهد بود. به نظر می‌رسد وگت-رابرتز پس از نشان دادن توانایی خود در به تصویر کشیدن هیولاهای غول‌پیکر و حماسی در سینما، قادر به کارگردانی این لایواکشن ماشینی باشد. اطلاعات بیشتر پیرامون این پروژه محبوب هنوز در دسترس نمی‌باشد، اما تهیه‌کننده فیلم Detective Pikachu یعنی کیل بویتر (Cale Boyter) به نمایندگی از کمپانی Legendary نظارت بر پروژه این فیلم را بر عهده دارد.

انیمه Mobile Suit Gundam ساخته یوشیوکی تومینو (Yoshiyuki Tomino) برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ منتشر شد که بخشی از آن مربوط به انسان‌هایی بود که لباس‌های ماشینی “بزرگتر از زندگی” خود را کنترل می‌کردند. اما این موضوع بیشتر راجع به مخالفان سیاسی و استعماری بود. از آن زمان، این فرنچایز در قالب مجموعه‌ها، انیمیشن‌ها، بازی‌های ویدیویی و پروژه‌های دیگری منتشر شده است. مشخص نیست که آیا وقایع این لایواکشن اقتباسی به کارگردانی وگت-رابرتز در همان دنیای انیمه اصلی اتفاق می‌افتد یا نه، اما این درست‌تر به نظر می‌رسد که این لایواکشن بیشترین الهام را از این مجموعه تحسین‌شده بگیرد.

از زمان اکران فیلم Kong: Skull Island، وگت-رابرتز سخت در حال کار کردن روی فیلم Metal Gear Solid با اسکار آیزاک (Oscar Isaac) می‌باشد، اما باید دید که آیا این پروژه از Gundam سبقت می‌گیرد یا خیر.
مدت‌ها است که لایواکشن‌های اقتباسی از این انیمه پرطرفدار ساخته می‌شوند. مخصوصا لباس‌های ماشینی به صورت مختصر در فیلم Ready Player One به تصویر کشیده شدند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.