تریلر فیلم Army of the Dead از زک اسنایدر منتشر شد

14 April 2021 - 21:35
فیلم Army of the Dead

کمپانی نتفلیکس تریلر فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر را منتشر کرده است.

تریلر رسمی این فیلم درست چند روز بعد از انتشار پوستر جدید و درخشان این فیلم منتشر شد. پیشتر از آن، تنها تصویری که ما از این فیلم دیده بودیم به تیزر کوتاه قبلی این فیلم در ماه فوریه بازمی‌گردد، اما این بار طرفداران اسنایدر از این که او به دنیای زامبی‌ها بازمی‌گردد بسیار هیجان دارند.

زک اسنایدر (Zack Snyder) طی چند سال گذشته به یک فیلم‌ساز قطبی تبدیل شده است، اما فکر می‌کنم چیزی که می‌تواند همه ما را متحد کند، چشم‌انداز سریع دویدن دیو باتیستا (Dave Bautista) با یک اسلحه اتوماتیک روی میزهای کلوپ است. شاید شمایل فیلم جدید پس از بازسازی عالی فیلم Dawn of the Dead زیاد شگفت‌آور نباشد، اما به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است به یک فیلم واقعا محبوب تبدیل شود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است ژانر زامبی‌هایی با حرکت کج و کوله و بدون مغز را سرگرم‌کننده کند. تریلر به ما می‌گوید: آن‌ها چیزی نیستند که شما فکر می‌کنید. آن‌ها باهوش‌تر هستند. آن‌ها سریع‌تر و سازمان‌یافته‌تر از چیزی هستند که شما فکر می‌کنید.

همچنین یک ببر به صورت زامبی نیز در تریلر وجود دارد که جالب توجه می‌باشد. علاوه بر باتیستا و ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer)، بازیگران دیگری از جمله الا پورنل (Ella Purnell)، عمری هاردویک (Omari Hardwick)، آنا د لا راگه‌را (Ana De La Reguera)، تئو روسی (Theo Rossi)، تیگ نوتارو (Tig Notaro)، نورا آرنزدر (Nora Arnezeder)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt)، رائول کاستیلو (Raúl Castillo)، هوما قریشی (Huma Quereshi)، سامانتا وین (Samantha Win)، ریچارد سترون (Richard Cetrone) و مایکل کاسیدی (Michael Cassidy) نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم Army of the Dead قرار است ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) در استریمر نتفلیکس منتشر شود.

خلاصه رسمی داستان این فیلم در قسمت زیر آمده است:

به دنبال شیوع یک ویروس از گونه زامبی‌ها در لاس‌وگاس، گروهی از مزدوران زندگی خود را به خطر می‌اندازند و به منطقه قرنطینه وارد می‌شوند تا بزرگترین دزدی تاریخ را رقم بزنند.

تریلر فیلم هیجان‌انگیز Army of the Dead را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.