ساخت فیلم اقتباسی The Season of Passage توسط مایک فلنگن

16 April 2021 - 12:39

مایک فلنگن کارگردان معروف سینمای هالیوود قصد دارد فیلم ترسناک علمی-تخیلی The Season of Passage را تولید کند. مایک فلنگن (Mike Flanagan) کارگردان سریال‌های The Haunting of Hill House و The Haunting of Bly Manor و فیلم‌های اقتباسی Doctor Sleep و Gerald’s Game از استیفن کینگ (Stephen King) اعلام کرده است فیلم ترسناک علمی-تخیلی The Season of Passage را کارگردانی می‌کند. بنا به گزارش ددلاین، فلنگن علاوه بر کارگردانی، قرار است به همراه ترور مِیسی (Trevor Macy) همکار خود در Intrepid Pictures و یونورسال پیکچرز تهیه‌کننده فیلم باشد.

مایک فلنگن به همراه برادرش جیمز فلنگن (James Flanagan) به طور مشترک فیلم‌نامه نویس فیلم The Season of Passage خواهند بود. اینکه این دو برادر چگونه رمان را اقتباس خواهند کرد هنوز مشخص نیست. خلاصه داستان به این صورت است:

دکتر لورن واگنر یک سلبریتی بود. او به همراه یک گروه در نقش دکتر به مریخ سفر می‌کنند. همه دنیا او را تحسین می‌کردند و به او احترام می‌گذاشتند. اما لورن از رمز و راز گروه گمشده‌ای که قبل  از آن‌ها به مریخ رفته بودند ترس داشت. گمان می‌رفت آن گروه مرده بود. اما واقعا آن گروه مرده بود یا اتفاق دیگری رخ داده بود؟

خود فلنگن در توییتر اعلام کرد از نوجوانی آرزو داشت رمان The Season of Passage را اقتباس کند.

از وقتی فلنگن در ژانر وحشت سینمای هالیوود به شهرت دست یافت، زندگی پرمشغله‌ای داشته است و مدام بر روی فیلم‌های مختلف کار کرده است. این نویسنده/ کارگردان به تازگی فیلم Midnight Mass را بی سر و صدا در دوران محدودیت‌های کرونا در ونکوور کانادا فیلم‌برداری و آن را برای اکران در نتفلیکس آماده کرد. اگرچه در اقتباس رمان Revival از استیفن کینگ موفق نبود، اما بلافاصله به اقتباس Midnight Club از مجموعه کتاب‌های کریستوفر پایک (Christopher Pike) پرداخت.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.