کارگردان فیلم هیولایی یونیورسال با عنوان Renfield انتخاب شد

16 April 2021 - 15:05
Renfield

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، کریس مک‌کی برای بر عهده داشتن وظیفه کارگردانی فیلم هیولایی کمپانی یونیورسال با عنوان «رنفیلد» انتخاب شده است.

کریس مک‌کی (Chris McKay) علاوه بر کارگردانی این فیلم، وظیفه تولیدکنندگی آن را نیز برای کمپانی یونیورسال بر عهده خواهد داشت. فیلم Renfield که جدیدترین فیلم هیولایی کمپانی یونیورسال می‌باشد، براساس داستانی نوشته شده توسط رابرت کرکمن (Robert Kirkman) ساخته خواهد شد. فیلم‌نامه این فیلم را نویسنده‌ای با نام رایان ریدلی (Ryan Ridley) به قلم درآورده است. داستان فیلم Renfield بر روی یکی از پیروان کاراکتر دراکولا با نام آر.ام. رنفیلد تمرکز خواهد داشت.

در رمان اصلی نوشته شده توسط برام استوکر (Bram Stoker)، کاراکتر این فیلم یعنی آر.ام. رنفیلد پس از ملاقات با دراکولا در خانه‌اش در ترانسیلوانیا در قرن ۱۹، تبدیل به یکی از پیروان او می‌شود. او که پس از ملاقاتش با دراکولا تمام فکر و ذکرش تبدیل به گرفتن جان دیگران ‌شده، در تیمارستانی به عنوان یکی از بیماران روانی بستری می‌شود و جان هر چیزی که به دستش می‌رسد از جمله حشرات و حیوانات کوچک را گرفته و آن‌ها را می‌خورد. فیلم‌نامه این فیلم از این داستان اقتباس شده است.

طرح کلی داستان این فیلم هنوز مشخص نشده ولی براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، از قرار معلوم داستان این فیلم در زمان امروزی جریان خواهد داشت. در داستان‌های دراکولا، کاراکتر رنفیلد یکی از شخصیت‌های مکمل می‌باشد ولی با این وجود اقتباس‌های انجام شده از این شخصیت در قالب فیلم‌های سینمایی، اغلب بسیار جالب و دیدنی بوده است. با توجه به پتانسیلی که داستان این فیلم دارد، کمپانی یونیورسال باید گروه بازیگری مناسبی را برای نقش‌آفرینی در این پروژه انتخاب کند، مخصوصاً این‌که فیلم‌نامه این فیلم را رایان ریدلی به قلم درآورده است.

اولین فیلم کمپانی یونیورسال از دنیای سینمایی خود با نام Dark Universe، فیلم خسته کننده The Mummy با نقش‌آفرینی تام کروز (Tom Cruise) در سال ۲۰۱۷ می‌باشد که پس از عملکرد ضعیف آن در سینماها، این کمپانی تصمیم گرفت که به جای تمرکز بر ساخت این‌گونه فیلم‌ها و خلق کردن دنیایی مشترک، بر روی ایده‌‌های فیلم‌سازان خود تمرکز کند.

به نظر می‌رسد که این کمپانی تصمیم درستی را در این رابطه گرفته است چرا که فیلم هیولایی سال ۲۰۱۹ آن‌ها با عنوان The Invisible Man و با کارگردانی لی ونل (Leigh Whannell) و نقش‌آفرینی الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، علاوه بر فروش عالی در باکس آفیس، نظر مثبت بسیاری از منتقدان و بینندگان را نیز به خود جلب کرده است.

علاوه بر فیلم Renfield، کمپانی یونیورسال در حال حاضر فیلم‌های هیولایی دیگری را نیز در دست تولید دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم اقتباسی The Wolfman با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کارگردانی لی ونل، فیلم Van Helsing با تولیدکنندگی جیمز وان (James Wan) و فیلم جدیدی از کاراکتر دراکولا با کارگردانی فیلم‌ساز برنده جایزه اسکار یعنی کلویی ژائو (Chloe Zhao) اشاره کرد. کاملاً مشخص می‌باشد که این کمپانی به جای ساخت فیلم‌هایی در دنیای مشترک مانند دنیای سینمایی مارول و دنیای گسترده DC، تمرکز خود را بر روی ایده‌های خلاقانه فیلم‌سازان بااستعداد خود قرار داده است.

لازم به ذکر است که در ابتدا کارگردان دیگری با نام دکستر فلچر (Dexter Fletcher) برای کارگردانی فیلم Renfield انتخاب شده بود ولی اکنون و با توجه به گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، کمپانی یونیورسال کریس مک‌کی را جایگزین این کارگردان کرده است.

از کارهای پیشین این کارگردان می‌توان به فیلم انیمیشنی کمپانی برادران وارنر با عنوان The Lego Batman Movie اشاره کرد. از کارهای آینده او نیز می‌توان به فیلم علمی‌-تخیلی و مورد انتظار کمپانی Paramount Pictures با نام The Tomorrow War و با نقش‌آفرینی کریس پرت (Chris Pratt) و همچنین یکی از فیلم‌های آینده دنیای گسترده DC با نام Nightwing که داستان آن بر روی کاراکتر دیک گریسون ملقب به نایت وینگ تمرکز خواهد داشت، اشاره کرد.

فیلم Renfield اکنون در مرحله توسعه قرار دارد ولی فیلم هیولایی قبلی کمپانی یونیورسال با عنوان The Invisible Man را، در حال حاضر می‌توان در شبکه اینترنتی HBO Max تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.