مس میکلسن به جمع بازیگران فیلم ایندیانا جونز ۵ اضافه شد

16 April 2021 - 17:24

مس میکلسن در کنار هریسون فورد و فیبی والر-بریج در قسمت جدید مجموعه محبوب ایندیانا جونز بازی خواهد کرد.

آخرین قسمت از مجموعه مطرح ایندیانا جونز (Indiana Jones) در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و اکنون و پس از گذشت ۱۳ سال، قسمت جدید این فیلم به بهترین شکل ممکن در حال ساخته شدن است.

در حالی که چند روز قبل خبر اضافه شدن فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) به قسمت پنجم ایندیانا جونز منتشر شد، اکنون مشخص شده است که مس میکلسن (Mads Mikkelsen) نیز قرار است در این قسمت حضور داشته باشد و وی نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است.

هنوز هیچگونه جزئیاتی از داستان فیلم و یا شخصیت‌هایی که این بازیگران جدید آنها را بازی خواهند کرد، منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که هریسون فورد (Harrison Ford) به مانند قبل، در نقش شخصیت دوست داشتنی ایندیانا جونز به هنرنمایی خواهد پرداخت.

چهار قسمت نخست این مجموعه همگی توسط استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کارگردانی شده بودند اما قسمت جدید را جیمز منگولد (James Mangold) کارگردانی خواهد کرد. البته هواداران این مجموعه، نباید نگران انتخاب منگولد باشند چرا که وی پیش از این و با ساخت فیلم‌های موفقی چون لوگان (Logan)، فورد در برابر فراری (Ford Vs Ferrari) و ۳:۱۰ به یوما (۳:۱۰ to Yuma)، توانایی خود را نشان داده بود.

ضمنا اسپیلبرگ گرچه کارگردان این فیلم نیست اما کماکان جزوی از تیم سازنده فیلم خواهد بود و به عنوان تهیه‌کننده، در این فیلم حضور خواهد داشت و ساخت شدن فیلم به بهترین شکل ممکن را زیر نظر خواهد داشت.

فیلم‌برداری این فیلم قرار است از چند ماه دیگر آغاز شود و کمپانی دیزنی امیدوار است که بتواند این فیلم را در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران کند.

لازم به ذکر است که ۴ قسمت قبلی مجموعه ایندیانا جونز، در مجموع به فروش ۱٫۹۶۱ میلیارد دلاری در گیشه دست یافته‌اند که ۷۸۶ میلیون دلار آن مربوط به نسخه آخر فیلم است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.