پل گرینگرس کارگردان فیلم سیاسی Night of Camp David شد

16 April 2021 - 19:18

پل گرینگرس، فیلم‌ساز و نامزد جایزه اسکار، برای کارگردانی در فیلم سیاسی Night of Camp David از یونیورسال قرارداد امضا کرده است. جد مرکوریو (Jed Mercurio) خالق فیلم Bodyguard، قرار است فیلم را از کتاب فلچر کنبل (Fletcher Knebel) اقتباس کند. پل گرینگرس (Paul Greengrass) نیز با همکاری همکار دیرینه خود یعنی گریگوری گودمن (Gregory Goodman) تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود. این دو قبلا در فیلم‌های Captain Phillips ،۲۲ July و اخیرا در فیلم News of the World باهم همکاری داشته‌اند. طبق اعلام هالیوود ریپورتر، مت رایلی (Matt Reilly) از طرف استودیوی یونیورسال ناظر این پروژه خواهد بود.

داستان کتاب کنبل در مورد جیم مک‌وی سناتور آیووا است که رئیس جمهور مارک هولنباک او را به کمپ دیوید فرا می‌خواند. نگرانی وجودِ مک‌وی را که انتظار می‌رود معاون بعدی هولنباک شود، فرا می‌گیرد زیرا نشانه‌هایی از پارانویای شدید را در هولنباک می‌بیند. او در اقدامی نامعقول تمایل خود برای ایجاد رابطه نزدیک‌تر بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی را ابراز می‌کند و تلاش می‌کند روابط با متحدان اروپایی را قطع کند. هولنباک همچنین معتقد است رسانه‌های خبری آمریکا علیه او توطئه می‌کنند. مک‌وی تنها کسی است که متوجه زوال عقلی هولنباک می‌شود، در حالیکه مشاوران و سیاستمداران ریاست جمهوری او را نادیده می‌گیرند. تنها کسی که مدارکی دال بر زوال روانی هولنباک را در اختیار دارد، معشوقه او، ریتا است.

کتاب Night Camp David در سال ۲۰۱۸ به منظور به کارگیری وقایع دوران ریاست جمهوری ترامپ مجدداً منتشر شد و مطالب به وضوح بروز رسانی شده است.

فیلم News of The World گرینگراس فیلم وسترنی است که در آن تام هنکس (Tom Hanks) در تقش کاپیتان جفرسون کید بازی می‌کند. کید از شهری به شهر دیگر سفر می‌کند و عناوین خبری سراسر جهان را می‌خواند و تصمیم می‌گیرد دختر جوان یتیم با بازی هلنا زنگل (Helena Zengel) را از زمین‌های خطرناک به خانواده‌اش برساند. این فیلم چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و در حال حاضر در پلتفرم‌های VOD/ دیجیتال در دسترس قرار دارد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.