برد پیت نقش مختصری در فیلم Lost City of D خواهد داشت

16 April 2021 - 21:34
برد پیت

برد پیت به خاطر جبران لطف ساندرا بولاک برای بازی کردن در کنار او در فیلم Bullet Train، قرار است نقشی مختصر در فیلم Lost City of D داشته باشد.

همان‌طور که برد پیت (Brad Pitt) به سال‌های آخر زندگی حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود، به آرامی نقش‌های مختصر او به بخش بزرگی از فیلم‌شناسی او تبدیل می‌شوند. طبق گزارش خبرگزاری هالیوودریپورتر: نقش مختصر بعدی وی در فیلم The Lost City of D با ساندرا بولاک (Sandra Bullock) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) خواهد بود. بعد از این که اعلام شد بولاک نقشی مختصر در فیلم Bullet Train با بازی پیت خواهد داشت، پیت فکر کرد که درست‌تر این است که او نیز در یکی از فیلم‌های پیش روی او نقشی داشته باشد.

فیلم Lost City of D یک کمدی عاشقانه اکشن و ماجراجویی با بازی بولاک و تیتوم در نقش‌های اصلی می‌باشد. داستان این فیلم پیرامون یک رمان‌نویس در سبک عاشقانه و منزوی است که با حامی جلد کتابش به یک تور معرفی کتاب می‌روند و درگیر یک آدم‌ربایی می‌شوند. بولاک به تازگی نقش مختصر خود را در فیلم Bullet Train با بازی پیت و کارگردانی دیوید لپچ (David Leitch) تمام کرده است.

طبق یک توییت مرتبط پیرامون کارهای اخیر پیت: پیت گویی به “بیماری جون هام (Jon Hamm)” مبتلا شده که در آن یک مرد خوشتیپ از حضور در طرح‌های کمدی ناامید شده است. به نظر می‌رسد سال‌های اخیر برای پیت زیاد خوب پیش نرفته‌اند؛ زیرا پروژه‌های مشهور وی که در آن‌ها نقشی مختصر داشته است شامل فیلم‌های Saturday Night Live و Deadpool 2  می‌شوند (و من مطمئن هستم که پول این نقش‌های مختصر نیز خوب است).

پیوستن به فیلم Lost City of D بدین معنی است که ممکن است او کاملا با این بیماری درگیر شده باشد.

پروژه‌های آینده پیت شامل حضور در ارائه جوایز در دو هفته آینده، بازی کردن در کنار مارگوت رابی (Margot Robbie) در فیلم حماسی Babylon از دیمین شزل (Damien Chazelle) و همچنین پروژه‌های متعدد وی تحت پرچم کمپانی Plan B Entertainment که در سطوح متفاوتی از ساخت هستند، می‌شوند.

فیلم Lost City of D قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود، ولی فیلم Bullet Train هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ اگرچه ساخت آن در اوایل سال جاری تمام شده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.