کری مولیگان به جمع بازیگران فیلم Spaceman پیوست

17 April 2021 - 14:31

کری مولیگان به جمع بازیگران فیلم جدید نتفلیکس با عنوان Spaceman پیوسته است. به گزارش ددلاین، کری مولیگان (Carey Mulligan)، نامزد بهترین بازیگر زن و بازیگر فیلم Promising Young Woman به فیلم جدید Spaceman پیوست. لازم به ذکر است نام قبلی این فیلم The Spaceman of Bohemia بود.

پس از فیلم Mudbound که چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و مولیگان در آن تقش لورا مک آلن را بازی می‌کرد، Spaceman پنجمین فیلمی است که وی با نتفلیکس همکاری می‌کند. از دیگر فیلم‌هایی که مولیگان در آن‌ها نقش آفرینی کرده است می‌توان به The Dig، فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر (Bradley Cooper) که در آن در نقش همسر لئونارد برنشتاین آهنگساز/ رهبر ارکستر بازی می‌کند؛ و مینی سریال بی بی سی Collateral اشاره کرد که درآن مولیگان در نقش کاراگاه لندنی بازی می‌کند که درباره قتل عجیب پیک موتوری تحقیق می‌کند.

در فیلم Promising Young Woman از امرالد فنل (Emerald Fennell) که نامزد جایزه  اسکار شد، مولیگان در نقش کَسی دانشجوی سابق پزشکی بازی می‌کند که به دنبال گرفتن انتقام دوستش نینا پس از مرگ ناجوانمردانه و آزار جنسی‌اش است. مولیگان علاوه بر اینکه در این فیلم نامزد جایزه اسکار شد، به عنوان بهترین بازیگر زن در ژانر درام و بهترین بازیگر اصلی زن در SAG انتخاب شد.

کری-مولیگان

داستان فیلم Spaceman بر اساس رمانی از یاروسلاو کالفر (Jaroslav Kalfar) است. در این فیلم فضانوردی با هنرنمایی آدام سندلر (Adam Sandler) برای یافتن خاک باستانی و رمزآلود به لبه کهکشان فرستاده می‌شود. هنگامی که فضانورد متوجه فروپاشی زندگی زمینی خود می‌شود، به تنها صدایی روی می‌آورد که می‌تواند به او کمک کند. احتمالا این صدا مربوط به موجود مرموز است که در سایه‌های سفینه‌اش کمین کرده است. مولیگان قرار است در این فیلم در نقش همسر سندلر بازی کند. یوهان رنک (Johan Renck)، کارگردان سریال Chernybol، قرار است فیلم‌نامه اقتباسی از کلبی دی (Colby Day) را کارگردانی کند. چانینگ تاتوم (Channing Tatum)، رید کارولین (Reid Carolin)، پیتر کیرنان (Peter Kiernan) و مایکل پارتس (Michael Parets) از Free Association تهیه‌کنندگان فیلم هستند. همچنی بن اورماند (Ben Ormand)، رنک و باری برناردی (Barry Bernardi) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم Spaceman هستند. تیم هدینگتون (Tim Headington)، لیا بومن (Lia Buman) و مکس سیلوا (Max Silva) از Tango Entertainment ناظر پروژه هستند.

اگرچه هنوز اطلاعات بیشتری از بازیگران و داستان Spaceman در دسترس نیست اما با توجه به حضور مولیگان و سندلر در این فیلم طرفداران می‌توانند شاهد فیلم جذابی باشند.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.