اسکار ۲۰۲۱ سه قسمتی و بدون اجرای زنده بهترین ترانه خواهد بود

17 April 2021 - 14:48

مراسم اسکار به طولانی بودنش معروف است و اسکار ۲۰۲۱ نه تنها کوتاه‌تر از مراسم‌های سال‌های گذشته نخواهد بود که قرار است در سه بخش مختلف پخش شود.

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک، امروز در بیانیه جدید خود، برنامه خود برای مراسم اسکار سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد و طبق آن، امسال علاوه بر مراسم اصلی، شاهد یک برنامه پیش-مراسم نیز خواهیم بود که در آن، نامزدان جایزه بهترین ترانه سال به اجرای ترانه‌های خود خواهند پرداخت.

در حالی که در مراسم سال‌های گذشته، نامزدان این بخش در حین مراسم به اجرای ترانه‌های خود می‌پرداختند، امسال قرار است این افراد قبل از مراسم اسکار، به اجرای ترانه‌های خود بپردازند و اجرای از پیش ضبط شده آنها، تنها در پیش برنامه اسکار پخش خواهد شد.

این پیش-مراسم که ۹۰ دقیقه زمان دارد، دقیقا قبل از شروع مراسم اصلی پخش خواهد شد و علاوه بر اجرای نامزدان بهترین ترانه سال، شامل تصاویری از پشت صحنه و نحوه آماده شدن همه چیز برای رخ دادن مهم‌ترین شب سال هالیوود، خواهد بود.

امسال ترانه‌های Husavik از فیلم مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش (Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga)، ترانه Fight for You از فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah‎)، ترانه Seen از فیلم زندگی پیش‌رو (The Life Ahead)، ترانه Speak Now از فیلم یک شب در میامی (One Night in Miami‎) و ترانه Hear My Voice از فیلم دادگاه شیکاگو هفت (The Trial of the Chicago 7)، نامزد اسکار بهترین ترانه سال شده‌اند.

همچنین طبق بیانیه آکادمی، پس از پایان مراسم اصلی، یک ویژه پس-برنامه اسکار نیز پخش خواهد شد که در آن علاوه بر مرور و بررسی مهم‌ترین اتفاقات اسکار ۲۰۲۱، شاهد هک شدن نام برندگان بر روی مجسمه اسکار خواهیم بود. به علاوه در این برنامه قرار است شاهد انجام چند مصاحبه نیز باشیم.

لازم به ذکر است که ۹۳مین دوره مراسم سالیانه اسکار، در روز ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) برگزار می‌شود و مراسم اصلی از ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت ایران، آغاز خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.