یک فیلم بر اساس سریال Downton Abbey ساخته‌ می شود

29 January 2017 - 22:00

دانتون اَبی (Downton Abbey) نام یک مجموعه تلویزیونیِ تاریخی بریتانیایی به نویسندگیِ جولین فلوز (Julian Fellowes) است که توسط کمپانی کارنیوال فیلم و مَسترپیس تهیه شد. این مجموعه نخستین بار در بریتانیا در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۰ میلادی از شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی و در ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۹ ژانویهٔ ۲۰۱۱ میلادی از شبکه تلویزیونی پی‌بی‌اس و در قالب بخشی از یک مجموعه آنتولوژی پخش شد. حالا خبر رسیده که نسخه سینمایی این سریال در راه است. با سینما گیمفا همراه باشید.

وب سایت دیلی تلگراف در یک مصاحبه کوتاه با خالق سریال از ساخت فیلمی با محوریت سریال پرده برداشت. فلوز گفت:

من از زمانی که کمپانی چراغ سبز را برای ساخت فیلم داد، سریعا شروع به کار کردم. تا حدودی هم نوشتن فیلم‌نامه را پیش برده‌ام اما چون که هنوز همه چیز به صورت شفاهی بین من و کمپانی بوده و قراردادی رسمی با من و بازیگران بسته نشده‌است، اگر با صداقت بخواهم حرفی بزنم، هنوز زیاد پیش نرفته‌ام؛ زیرا ممکن است که کمپانی فردا بگوید همه چیز برای ساخت فیلم تمام شده‌است.

دانتون ابی تاکنون برندهٔ جوایز و افتخارات فراوانی شده است؛ از جمله آن‌ها، جایزه گلدن گلوب بابت بهترین سریال کوتاه تلویزیونی و جایزه امی برای سریال برجسته تلویزیونی است. کتاب رکوردهای جهانی گینس این سریال را به‌عنوان تحسین‌شده‌ترین سریال بریتانیایی سال ۲۰۱۱ ثبت کرد.

منبع : Dark Horizon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.