نظر کارگردان Doctor Strange در خصوص نقدهای این فیلم

29 January 2017 - 15:00

آخرین فیلم استودیوی فیلم‌سازی مارول در سال گذشته، یعنی Doctor Strange «دکتر استرنج» پس از اکران با نقدهای مثبت منتقدین و بینندگان همراه شد. بیش از ۹۰ درصد نقدهای این فیلم در وب‌سایت Rotten Tomatoes مثبت بودند؛ از سوی دیگر متای فیلم ۷۲ و امتیاز بینندگان به آن در IMDB، ۷٫۹ از ۱۰ است. این فیلم اگرچه با تحسین منتقدین مواجه شده اما عده‌ای بر این باورند که «دکتر استرنج» نیز مانند دیگر فیلم‌های مارول است و چیز جدیدی برای ارائه ندارد و مشابه فیلم Iron Man «مرد آهنی» است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از اکران «دکتر استرنج» در ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی، اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردان این فیلم اظهار داشت که تمایل زیادی به ادامه‌ی داستان این ابرقهرمان دارد و مایل است تا شخصیت راکت ریکون (Rocket Raccoon) نیز در دنباله‌ی آن حضور داشته باشد. اگرچه دکتر استرنج در فیلم بعدی مارول، یعنی Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز حضور دارد. حال، کارگردان این فیلم در خصوص نقدوبررسی‌های این فیلم اظهار نظر کرده و اعلام کرده که با وجود مثبت بودن اکثر آن‌ها، وی هیچ کدام از این نقدها را نخوانده است. وی در جریان گفتگوی خود با وب‌سایت CBR پیرامون نسخه‌ی بلوری فیلم «دکتر استرنج» که به‌زودی منتشر خواهد شد، بیان کرد:

هنگامی که دیدم اکثر نقدوبررسی‌ها مثبت است، آن‌ها را نخواندم. من تنها مشاهده کردم که چیزی حدود ۹۰ درصد بررسی‌های [این فیلم] در Rotten Tomatoes مثبت بود و [از طرف دیگر] عملکرد فیلم در باکس آفیس نیز عالی بود. در آن زمان، من سعی کردم که خیلی به آن توجهی نکنم، من فکر می‌کنم [این بی‌توجهی] برای سلامت جسمی و روحی من مناسب است.

دریکسون در ادامه بیان داشت که با توجه به نظرات کاربران در توییتر، تصورش بر این است که مردم از این فیلم بسیار خوششان آمده و «دکتر استرنج» فراتر از انتظارات آن‌ها ظاهر شده است و این فیلم تجربه‌ای را برای آن‌ها به ارمغان آورده که تاکنون در فیلم دیگری تجربه‌ نکرده بودند.

با توجه به موفقیت این فیلم قطعاً شاهد قسمت بعدی آن خواهیم بود، اما برنامه‌های فعلی مارول فعلاً شلوغ است و برای دیدن «دکتر استرنج» باید زمان زیادی را منتظر بمانیم.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.