تاریخ اکران و پوستر فیلم Downton Abbey 2 منتشر شد

20 April 2021 - 21:36
فیلم Downton Abbey 2

کمپانی فوکس فیچرز به تازگی اعلام کرده که ساخت سریال Downton Abbey 2 از هفته گذشته آغاز شده است و قرار است در ماه دسامبر سال جاری در سینما‌های اکران شود.

همانند اولین فیلم Downton Abbey، دنباله آن بازیگران تازه‌ای را با خود به همراه دارد و طرح کلی سریال تلوزیونی تحسین‌شده‌ای با همین نام را ادامه خواهد داد. سازنده سریال اصلی Downton Abbey یعنی جولیان فلوس (Julian Fellowes) قرار است بار دیگر فیلم‌نامه این پروژه را بنویسد.

اولین فیلم Downton Abbey در گیشه‌ها بسیار موفق عمل کرد؛ بنابراین ساختن یک دنباله برای آن دور از انتظار نیست. حتی در این صورت، این خبر تا حدودی تعجب‌برانگیز است؛ زیرا Downton Abbey 2 نه تنها از قبل فیلم‌برداری خود را شروع کرده است، بلکه کمپانی فوکس فیچرز در حال برنامه‌ریزی برای انتشار آن در سال جاری می‌باشد. در حالی که هالیوود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا کندتر از همیشه در حال پیشروی است، فیلم Downton Abbey 2 با سرعت تمام در حال ساخت می‌باشد و ما به زودی شاهد اکران آن خواهیم بود.

هنوز خلاصه رسمی این فیلم منتشر نشده است. با این حال، همان‌طور که داستان فیلم اول پیرامون بازدید پرشور پادشاه و ملکه از خانه انگلیسی خانواده کراولی بود، انتظار داریم در ادامه این فیلم یک چالش اجتماعی جدید متوجه خانواده انگلیسی شود. علاوه بر بازیگران اصلی فیلم، هیو دنسی (Hugh Dancy)، لورا هادوک (Laura Haddock)، ناتالی بی (Nathalie Baye) و دومینیک وست (Dominic West) به این دنباله پیوسته‌اند.

فیلم Downton Abbey 2 قرار است هیو بونه‌ویل (Hugh Bonneville) را در نقش لورد گرانتهام و الیزابت مک‌گاورن (Elizabeth McGovern) را در نقش لیدی گرانتهام به تصویر بکشد.

این فیلم به کارگردانی سایمون کرتیس (Simon Curtis) قرار است ۲۲ دسامبر (۱ دی) به عنوان هدیه کریسمس در سینماها اکران شود. علاوه بر اعلام تاریخ انتشار این فیلم کمپانی فوکس فیچرز پوستری نیز از این فیلم منتشر کرده است که در قسمت زیر می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

فیلم Downton Abbey 2

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.