حضور مایکل کیتون در نقش بتمن در فیلم The Flash تایید شد

20 April 2021 - 22:37

پس از ماه‌ها شایعه‌، بالاخره حضور مایکل کیتون در نقش بتمن در فیلم The Flash تایید شد. بنا به گزارش The Wrap، آژانس استعدادیابی کریتون تایید کرد مایکل کیتون (Michael Keaton) قرار است دوباره در نقش بتمن در فیلم The Flash از اندی موسکیتی (Andy Muschietti) ایفای نقش کند. موسکیتی در یک پست اینستاگرامی با نشان دادن لوگوی رسمی فیلم اعلام کرد فیلم‌برداری این فیلم امروز در لندن آغاز شده است.

ماه گذشته، کیتون در مصاحبه با ددلاین اعلام کرده بود به دلیل نگرانی‌هایش از شیوع ویروس کرونا و برنامه‌های فشرده‌اش ممکن است در فیلم The Flash حضور نداشته باشد.

اکنون به نظر می‌رسد این بازیگر خود را آماده نقش‌آفرینی در این فیلم کرده است. کیتون اولین بار در فیلم Batman 1989 از تیم برتون (Tim Burton) در نقش بتمن ظاهر شد. این فیلم منجر به تغییر دیدگاه‌ها نسبت به فیلم‌های ابرقهرمانی شد. فیلم Batman 1989 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و از لحاظ فروش هم به موفقیت بزرگی دست یافت و راه را برای تولید بیشتر فیلم‌های ابرقهرمانی هموار کرد. کیتون در سال ۱۹۹۲ در دنباله این فیلم با نام Batman Returns از برتون نیز نقش‌آفرینی کرد. اما پس از جدایی برتون از فرانچایز بتمن، او در سومین نسخه حضور پیدا نکرد.

امروز همچنین اعلام شد، بنجامین والفیش (Benjamin Wallfisch)، آهنگساز که با موسکیتی در فیلم It کار کرده است، آهنگسازی فیلم The Flash را بر عهده خواهد داشت. والفیش پیش از این آهنگساز فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) بوده است و قرار است در فیلم آتی مورتال کامبت نیز همکاری کند.

فیلم The Flash براساس رویداد کراس اوور کمیک ۲۰۱۱ با نام «Flashpoint» ساخته شده است. در Flashpoint، بری الن یا همان فلش با هنرنمایی ازرا میلر (Ezra Miller) به گذشته برمی‌گردد تا جلوی مرگ مادرش به دست ریورر-فلش (Reverse-Flash) را بگیرد. در حین این کار، بری ناآگاهانه جهان جایگزینی را ایجاد می‌کند، که توسط بتمن محافظت می‌شود.

فیلم The Flash قرار است در ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.