فیلم «شنای پروانه» رکورد «خوب، بد جلف ۲» را شکست

17 April 2021 - 15:59

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از ۴ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم اکران آنلاین شد.

فیلم سینمایی«شنای پروانه» جدیدترین ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها  ۱۷روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست. این در حالی است که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می‌شد که با این وجود ثبت همچین رکوردی قابل توجه است.

پیش از این فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود اما «شنای پروانه» که اکران آنلاینش را از ۱۱ فروردین آغاز کرده در کمتر از ۲۰ روز به این رکورد رسیده است.

فیلم‌های سینمایی «خروج»، «زیر نظر»، «طلا»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «لتیان»، «بی حسی موضعی»، «حکایت دریا» و «بنفشه آفریقایی» در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

 جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری‌، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، علیرضا داودنژاد، پانته آ بهرام و  آبان عسکری در  «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شنای پروانه» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

 

منبع: خبرانلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.