مراحل ساخت فیلم The Suicide Squad به پایان رسید

21 April 2021 - 14:37

جیمز گان کارگردان فیلم «جوخه انتحار»، به‌تازگی با انتشار پستی در توییتر خود اعلام کرده که مراحل ساخت این فیلم کاملاً به پایان رسیده و این پروژه آماده پخش است.

این کارگردان در توییت جدید خود اشاره کرده که تمامی مراحل پس‌ از تولید این فیلم از جمله جلوه‌های ویژه، صداگذاری و دیگر قسمت‌های آن به پایان رسیده است. با وجود این‌که فیلم The Suicide Squad هنوز، چندین ماه با زمان انتشار خود در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max فاصله دارد ولی به نظر می‌رسد که طبق صحبت‌های جدید جیمز گان (James Gunn)، این فیلم کاملاً آماده پخش است.

متن توییت جیمز گان در این باره را می‌توان در ادامه خواند:

ضمناً، ما کاملاً مراحل ساخت این فیلم از جمله جلوه‌های ویژه و دیگر قسمت‌های آن را به پایان رسانده‌ایم. بی‌صبرانه منتظر هستم تا شما این فیلم را تماشا کنید.

علی‌رغم این‌که زمان رسمی در نظر گرفته شده برای پخش این فیلم، چهار ماه دیگر می‌باشد ولی کار ساخت این پروژه اکنون تکمیل شده و آماده پخش است. زودتر به پایان رسیدن مراحل تولید این فیلم، نشان از بازده کاری بالای جیمز گان و خدمه ساخت این فیلم می‌دهد، مخصوصاً این‌که معمولاً، مدت زمان طولانی لازم است تا مراحل پس از تولید فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی از جمله کار ساخت جلوه‌های ویژه و CGI (تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر) آن‌ها تکمیل شود.

در مصاحبه جدید این کارگردان با مجله Den of Geek نیز، او علت زودتر به پایان رسیدن مراحل ساخت این پروژه را عدم احتیاج به فیلم‌برداری مجدد برخی از صحنه‌های این فیلم در طی مراحل پس از تولید آن دانسته است.

جیمز گان در این باره گفت:

ما (خدمه ساخت فیلم The Suicide Squad) هیچ صحنه‌ای را مجدداً در طی مراحل پس از تولید این پروژه، فیلم‌برداری نکرده‌ایم. به غیر از کار‌های کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، این موضوع (فیلم‌برداری نکردن مجدد برخی از صحنه‌های یک فیلم) تقریباً هرگز اتفاق نمی‌افتد، مخصوصاً در فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی.

همچنین به نظر می‌رسد که این کارگردان هیچ‌گونه کشمکشی را با مدیران اجرایی کمپانی برادران وارنر در طی ساخت این پروژه تجربه نکرده و بدین ترتیب آن‌ها در نحوه ساخت این فیلم توسط این کارگردان نیز، دخالت نکرده‌اند. علاوه بر این، جیمز گان در طی مصاحبه جدیدش اشاره کرده که از همان ابتدا تا انتهای نسخه نهایی این فیلم را، خودش تولید کرده است.

او همچنین در این مصاحبه به کارهایی که لازم است تا مراحل ساخت یک فیلم به صورت ۱۰۰ درصد به پایان برسد اشاره کرده و گفته است که:

(برای به پایان رساندن مراحل ساخت یک فیلم به صورت ۱۰۰ درصد) احتیاج به بازاریابی و ساخت اسباب‌بازی‌هایی از آن (براساس کاراکترهای یک فیلم)، انجام تبلیغات و منتظر ماندن برای بهبود اوضاع حال حاضر (همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها) جهت افزایش پیدا کردن تعداد مخاطبان این فیلم و تماشای آن به صورت امن در سینماها، است.

پیش از این نیز، تریلر خشن به نمایش گذاشته شده از فیلم The Suicide Squad تنها در طی هفته اول پخشش موفق شده بود بیشترین تعداد بازدیدکننده را در میان دیگر تریلر‌های خشن به نمایش گذاشته شده، داشته باشد. این فیلم قرار است در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.