امیلیا کلارک به جمع بازیگران سریال Secret Invasion پیوست

21 April 2021 - 14:37
Secret Invasion

ستاره سریال «بازی تاج‌وتخت» در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران حاضر در سریال شبکه اینترنتی دیزنی پلاس و دنیای سینمایی مارول با عنوان «تهاجم مخفی» است.

امیلیا کلارک (Emilia Clarke) قرار است در این سریال کمیک بوکی در کنار ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و دیگر بازیگران انتخابی آن به ایفای نقش بپردازد.

استودیو‌های مارول تا به حال، بازیگران بزرگ و قابل توجه‌ای را برای نقش‌آفرینی در این پروژه انتخاب کرده‌اند که از جمله ‌آن‌ها می‌توان به بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، کینگزلی بن-ادیر (Kingsley Ben-Adir) و بازیگر برنده جایزه اسکار با نام الیویا کلمن (Olivia Colman) اشاره کرد.

داستان این سریال از سری کمیک بوک‌هایی با عنوان Secret Invasion اقتباس خواهد شد. در این داستان شاهد آن خواهیم بود که نژادی از تغییر شکل‌دهندگان بیگانه با نام اسکرال‌ها به مدت سال‌ها است که در حال نفوذ به کره زمین هستند. ساموئل ال. جکسون دوباره در این سریال در نقش کاراکتر نیک فیوری ظاهر خواهد شد و بن مندلسون نیز قرار است در نقش کاراکتری با نام تالوس که پیش از این نیز در این نقش در فیلم Captain Marvel ظاهر شده بود، در این سریال به ایفای نقش بپردازد.

کینگزلی بن ادیر نیز در نقش اصلی منفی این سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت. نقش‌هایی که امیلیا کلارک و الیویا کلمن نیز قرار است در این سریال ایفا کنند هنوز مشخص نشده و کمپانی مارول فعلاً نقش‌های آن‌ها را در این پروژه مخفی نگه داشته است. خبر ملحق شدن امیلیا کلارک به جمع بازیگران این پروژه را وب‌سایت Variety گزارش داده است.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این سریال را نویسنده‌ای با نام کایل بردستریت (Kyle Bradstreet) بر عهده خواهد داشت. او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز می‌توان به رئیس استودیو‌های مارول با نام کوین فایگی (Kevin Feige) اشاره کرد.

سریال‌های تولیدی کوین فایگی از دنیای سینمایی مارول در شبکه اینترتی دیزنی پلاس تا به حال بسیار موفق ظاهر شده‌اند. قسمت پایانی جدیدترین سریال در حال پخش آن‌ها یعنی سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز قرار است در روز جمعه همین هفته، در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

امیلیا کلارک برای بازی در نقش دنریس تارگرین در سریال بسیار پرطرفدار شبکه HBO با عنوان Game of Thrones، چهار بار نامزد دریافت جایزه امی (یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که عموماً به‌ عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود) شده است. او علاوه بر این سریال، در فیلم جنگ ستارگان با عنوان Solo: A Star Wars Story نیز در یکی از نقش‌های اصلی آن، به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر بریتانیایی در ریبوت فرنچایز Terminator با عنوان Terminator Genisys نیز در سال ۲۰۱۵ در نقش کاراکتر سارا کانر نقش‌آفرینی کرده است.

از کار‌های اخیر این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌اش در فیلم رمانتیک کمپانی Universal Pictures با عنوان Last Christmas در سال ۲۰۱۹ که توسط پال فیگ (Paul Feig) کارگردانی شده، اشاره کرد. این بازیگر به‌زودی در فیلم دلهره‌آور کمپانی Lionsgate با عنوان Above Suspicion نیز دیده خواهد شد چرا که این فیلم قرار است در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته شود.

کمپانی مارول هنوز تاریخ انتشاری را برای سریال Secret Invasion تعیین نکرده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.