اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون در تعطیلات کریسمس

21 April 2021 - 18:03

فیلم جدید پل توماس اندرسون قرار است در تعطیلات کریسمس در سینماها اکران شود. فیلم جدید پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson) که در حال حاضر نام آن اعلام نشده است درست در فصل تعطیلات منتشر خواهد شد. رونمایی از این فیلم آخر هفته شکرگذاری مصادف با ۲۶ نوامبر (۵ آذر)، در قالب اکران محدود آغاز می‌شود.

از زمان انتشار Phantom Thread در سال ۲۰۱۷، این اولین باری است که شاهد فیلم جدیدی از اندرسون خواهیم بود. اگرچه اکران فیلم جدید او در سال ۲۰۲۱ هنوز نام رسمی ندارد، اما قبلاً گزارش داده‌ایم که کسانی که در این پروژه مشارکت دارند با نام رمز «Soggy Bottom» به آن اشاره کرده‌اند. بردلی کوپر (Bradley Cooper) به همراه بنی سفدی (Benny Safdie) و گروه موسیقی هایم (Haim) در این پروژه شرکت دارد. علاوه بر این، کوپر هافمن (Cooper Hoffman)، پسر فقید فیلیپ سیمور هافمن (Philip Seymour Hoffman)، نیز در این فیلم حضور دارد.

درباره داستان فیلم اطلاعات زیادی در دست نیست، اما می‌دانیم که در دهه ۱۹۷۰ در دره سن فرناندو اتفاق می‌افتد. اندرسون در تلاش است بازیگرانی با استعداد جدید را برای این فیلم انتخاب کند. ظاهرا این فیلم چهره‌های جدید و تازه‌ای را برای مخاطبان معرفی خواهد کرد که قطعا باعث جذابیت بیشتر آن خواهد شد.

اندرسون علاوه بر کارگردانی، به همراه سارا مورفی (Sarah Murphy) تهیه‌کنندگان مشترک این فیلم خواهند بود. پس از اکران فیلم، این نهمین فیلم بلند دوران حرفه‌ای اندرسون در میان آثار کلاسیک دیگر مانند Boogie Nights ،Punch-Drunk Love و There Will Be Blood خواهد بود. این فیلم توسط استودیوی MGM در فصل تعطیلات کریسمس در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.