پخش فصل جدید سریال های ویچر، تو و کبرا کای در اواخر سال ۲۰۲۱

22 April 2021 - 01:18

نتفلیکس اعلام کرده که فصل‌های جدید سه سریال موفق و محبوب ویچر، تو و کبرا کای را در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۱، منتشر خواهد کرد.

ویروس کرونا باعث تاخیر در ساخت و پخش سریال‌های موفق شبکه نتفلیکس شده بود اما با بهتر شدن شرایط، روند ساخت این سریال‌ها از سر گرفته شد و اکنون و طبق گفته این کمپانی، سه سریال موفق این شبکه در سه‌ماهه پایانی سال منتشر خواهند شد.

یکی از مدیران این کمپانی اخیرا از طریق یک پیام ویدیویی با سهامداران این کمپانی صحبت کرده است و خبر انتشار فصل‌های جدید سه سریال ویچر (The Witcher) تو (You) و کبرا کای (Cobra Kai) را اعلام کرده است.

ویروس کرونا باعث تاخیر در روند ساخت و تولید محصولات نتفلیکس شد. محصولاتی که انتظار داشتیم در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر شوند اما به خاطر کرونا، با تاخیر مواجه شدند.

به همین دلیل است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، شاهد تقویمی فشرده و پر از محتوای جدید خواهیم بود.

از جمله آنها، می‌توانم به انتشار فصل‌های جدید سه سریال محبوب نتفلیکس اشاره کنم. فصل جدید سریال‌های ویچر، کبرا کای و تو، در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۱، منتشر خواهند شد.

فیلم‌برداری فصل دوم سریال ویچر اخیرا و پس یک سال تلاش، به پایان رسیده است. فصل اول این سریال با بازی هنری کویل (Henry Cavill‎) در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات نتفلیکس شد.

سریال کبرای کای یکی دیگر از سریال‌های محبوب نتفلیکس است که فصل چهارم آن، اولین فصل این سریال است که منحصرا برای نتفلیکس ساخته شده است. سریال تو با بازی پن بدجلی (Penn Badgley) نیز در سال ۲۰۲۰ برای فصل سوم تمدید شد و در کنار دو سریال دیگر، در اواخر سال کنونی منتشر خواهد شد.

نتفلیکس همچنین اشاره کرده است که این موضوع تنها به سریال‌های این شبکه محدود نمی‌شود و دو فیلم موردانتظار و پرستاره این شبکه نیز، در سه‌ماهه پایانی سال منتشر خواهند شد.

دو فیلم فرار از اسپایدرهد (Escape from Spiderhead) با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و مایلز تلر (Miles Teller) و البته فیلم اعلان قرمز (Red Notice) با بازی بازیگرانی چون دواین جانسون (Dwayne Johnson)، گل گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) قرار است در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ توسط شبکه نتفلیکس منتشر شوند.

لازم به ذکر است که نتفلیکس زمان دقیق انتشار محصولات خود را هنوز اعلام نکرده است اما می‌توانیم از ماه اکتبر به بعد (اواسط مهر)، منتظر انتشار آنها باشیم.

منبع: collider

 

 

 

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.