نخستین تریلر فیلم ترسناک احضار ۳ منتشر شد

22 April 2021 - 19:33

همانطور که وعده داده بودیم، کمپانی برادران وارنر لحظاتی قبل نخستین تریلر سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترسناک احضار را منتشر کرد.

در قسمت سوم مجموعه احضار (Conjuring) که با نام شیطان مرا وادار کرد (The Devil Made Me Do It) ساخته شده است، مجددا شاهد بازگشت دو شخصیت اد و همسرش لورین وارن با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) هستیم.

این فیلم داستان تلاش این دو محقق پرونده‌های ماورالطبیعه را نشان می‌دهد که این بار قصد نجات روح یک پسر جوان را دارند اما در انتها وارد دنیایی می‌شوند که تاکنون مشابه آن را تجربه نکرده‌اند. اتفاقاتی که باعث می‌شود یک نفر برای اولین بار در تاریخ آمریکا، دلیل انجام قتل خود را، تسخیرشدگی شیطانی اعلام کند.

این فیلم براساس وقایع واقعی از پرونده آرن جانسون (Arne Johnson) 19 ساله ساخته شده است که پس از انجام یک قتل در سال ۱۹۸۱، گفت که شیطان روح و بدن وی را تسخیر کرده و این قتل را انجام داده است.

جانسون گفته بود که شیطان در ابتدا برادر ۱۱ ساله‌اش را تسخیر کرده بوده است اما با کمک خانواده وارن، شیطان از بدن برادرش خارج شده اما وارد بدن وی شده است و وی را تسخیر کرده است.

برخلاف دو قسمت قبلی، جیمز وان (James Wan) کارگردان این قسمت نخواهد بود و مایکل چاوز (Michael Chaves) این فیلم را کارگردانی کرده است. البته وان تهیه‌کننده این فیلم است و فیلم‌نامه آن را نیز نوشته است.

قسمت سوم احضار در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) از طریق سینما و شبکه اچ‌بی‌او مکس منتشر خواهد داشت. علاقه‌مندان این مجموعه می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

تریلر این فیلم را می‌توانید از قسمت پایین مشاهده کنید:

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.