احتمال ساخت چهار فیلم دیگر برای Mortal Kombat

22 April 2021 - 20:27

جو تسلیم بازیگر نقش ساب زیرو در فیلم Mortal Kombat در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت چهار فیلم دیگر برای این مجموعه خبر داد. جو تسلیم (Joe Taslim) بازیگر نقش ساب زیرو در فیلم مورتال کامبت فاش کرد در صورتی که برادران وارنر تصمیم به ادامه فیلم Mortal Kombat بگیرند، برای چهار فیلم دیگر در نقش ساب زیرو قرار داد بسته است. در حالیکه تنها یک روز به اکران فیلم Mortal Kombat باقی مانده است، کمپانی برادران وارنر امیدوار است برخلاف نسخه بازی ویدیویی، این فیلم به موفقیت دست یابد و شاهد دنباله‌هایی برای این فیلم باشیم.

تسلیم این خبر را در پادکست Just for Variety اعلام کرد و گفت اگر این فیلم توجه منتقدان را جلب کند و به موفقیت برسد، احتمالا ادامه آن ساخته خواهد شد. او همچنین اعلام کرد از طرفداران پروپاقرص بازی Mortal Kombat است:

من در سوماترا جنوبی در خانواده فقیری به دنیا آمدم. کنسول نداشتم زیرا گران بود. هر روز برای انجام بازی به خانه دوستم می‌رفتم. وقتی آنجا می‌رسید می‌دیدم حدود ۱۰ بچه در صف ایستاده‌اند. هر کسی که مبارزه را برنده می‌شد به بازی کردن ادامه می‌داد. بنابراین ۴۰ دقیقه طول می‌کشید تا نوبت من برسد.

قرار داد بستن بازیگرانی برای دنباله‌های فیلم قبل از انتشار اولین نسخه، اتفاق جدیدی در هالیوود نیست. قبلا مارول هم دست به چنین کاری زده است. آنها قبل از اکران نسخه اول یک فیلم، با بازیگران برای نسخه‌های بعدی فیلم قرار می‌‎بستند، البته به شرطی که برای بازی در فیلم‌های دیگری آن‌ها را استخدام نکنند.

بنابراین در صورتی که اولین نسخه از فیلم Mortal Kombat به موفقیت دست یابد منطقی است که کمپانی برادران وارنر با مهمترین شخصیت فیلم یعنی ساب زیرو قرارداد طولانی مدت ببندد.

فیلم Mortal Kombat قرار است این جمعه، ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) در سینماها و HBO Max اکران شود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.