نقش راسل کرو در فیلم Thor: Love and Thunder مشخص شد

23 April 2021 - 11:16
راسل کرو

راسل کرو در برنامه JOY Breakfast مشخص کرد که قرار است نقش زئوس را در فیلم Thor: Love and Thunder ایفا کند.

در ماه گذشته گزارش کردیم که راسل کرو (Russell Crowe)، ستاره فیلم Unhinged، به بازیگران فیلم Thor: Love and Thunder از تایکا وایتیتی (Taika Waititi) و MCU «دنیای سینمایی مارول» پیوسته است. ما نمی‌دانستیم که نقش او چه بوده یا این که رابطه او با دیگر بازیگران از جمله کریس همسورث (Chris Hemsworth)، کریستین بیل (Christian Bale)، تسا تامپسون (Tessa Thompson)، جیمی الکساندر (Jaimie Alexander)، کریس پرت (Chris Pratt)، ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، شین گان (Sean Gunn) و مت دیمون (Matt Damon) چگونه است.

بسیار خوب، حالا ما بیشتر می‌دانیم! پیشتر وقتی کرو تلفن همراه خود را در برنامه استرالیایی JOY Breakfast جا گذاشت، معلوم شد که او نقش بسیار مهمی در این فیلم دارد. او نقش زئوس را ایفا خواهد کرد.

حالا می‌خواهم سوار دوچرخه‌ام شوم، می‌خواهم به استودیو دیزنی-فاکس بروم و وسایل خود را آماده کنم و حدود ساعت ۹:۱۵ باید زئوس باشم. این آخرین روز زئوسی من خواهد بود و می‌خواهم از این روز لذت ببرم.

ما فکر می‌کردیم که نقش کرو بیشتر از این که یک نقش اصلی باشد یک نقش مختصر است. بنابراین همان طور که دوست داریم فیلم Thor 4 به یک کمدی دوستانه و جایی برای دورهمی ثور و زئوس با ژاکت‌های یکسان و مقایسه قدرت صاعقه‌هایشان تبدیل شود، حدس من این است که کرو در این دنباله مانند Thor: Ragnarok در نقش زئوس ظاهر شده و سپس ناپدید می‌شود (به خصوص به خاطر این سرنخ که او قرار است آخرین روز فیلم‌برداری خود را پشت سر بگذارد). البته من واقعا دلم می‌خواهد که حق با من نباشد.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است ۶ مه ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سینماها منتشر شود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.