اولین واکنش‌ها به فیلم Mortal Kombat منتشر شد

23 April 2021 - 13:21
Mortal Kombat

با وجود این‌که تنها زمان بسیار کوتاهی با انتشار فیلم «مورتال کامبت» فاصله داریم ولی با این حال واکنش‌های اولیه منتقدین نسبت به این فیلم منتشر شده است.

این فیلم مورد انتظار که اقتباسی باشکوه و خونین از سری بازی‌های ویدیویی Mortal Kombat می‌باشد قرار است در روز ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود. طرفداران فیلم Mortal Kombat مشتاقانه در انتظار تماشای این فیلم بوده‌اند و کمپانی Warner Bros نیز در طی هفته‌های پیش، با انتشار ویدیوها و پوسترهایی از آن، هیجان‌ها را برای تماشای این فیلم بالا برده است.

فیلم Mortal Kombat توسط سیمون مک کوئید (Simon McQuoid) کارگردانی شده و جیمز وان (James Wan) نیز وظیفه تولید‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

شخصیت‌های اصلی حاضر در این فیلم را کاراکترهایی از جمله لیو کانگ با نقش‌آفرینی لودی لین (Ludi Lin)، کونگ لائو با نقش‌آفرینی مکس هوانگ (Max Huang)، سونیا بلید با نقش‌آفرینی جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee)، جکس بریگس با نقش‌آفرینی مکاد بروکس (Mehcad Brooks)، کینو با نقش‌آفرینی جاش لاوسون (Josh Lawson)، ساب-زیرو با نقش‌آفرینی جو تسلیم (Joe Taslim)، کول یانگ با نقش‌آفرینی لوئیس تان (Lewis Tan)، ریدن با نقش‌آفرینی تادانابو آسانو (Tadanobu Asano)، شنگ سونگ با نقش‌آفرینی چین هان (Chin Han) و اسکورپیون با نقش‌آفرینی هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) تشکیل داده‌اند.

اکنون که تنها زمان بسیار کوتاهی با انتشار این فیلم فاصله داریم، وقت آن است که ببینیم نظر منتقدین در رابطه با این فیلم چگونه است. آیا فیلم Mortal Kombat ارزش این همه انتظار را داشته یا این‌که این فیلم نتوانسته انتظارت طرفداران را از خود برآورده کند؟

نقد‌های اولیه منتشر شده برای با این فیلم را می‌توان در ادامه خواند:

منتقد سایت کولایدر با نام مت گلدبرگ (Matt Goldberg) در رابطه با این فیلم گفته است:

فیلم Mortal Kombat تلاش کرده تا با استفاده از فتالیتی‌های هولناکش (نام یکی از حرکات ویژه تمام کننده در سری بازی‌های ویدیویی مورتال کامبت می‌باشد که با خشونت زیادی همراه است) قسر در برود ولی هر کسی که بازی‌های Mortal Kombat را بازی کرده به شما خواهد گفت که این فتالیتی‌ها جایزه‌ای برای برنده شدن مسابقات می‌باشد در حالی که فیلم Mortal Kombat هرگز شایسته به دست آوردن این جایزه خونین نبوده است.

منتقد دیگری از سایت کولایدر با نام پری نمیروف (Peri Nemiroff) نیز این فیلم را فیلمی به هم ریخته ولی سرگرم‌کننده خوانده و در رابطه با آن گفته است:

فیلم جدید Mortal Kombat فیلمی عظیم، شلوغ و از هم گسیخته می‌باشد که نسبت به اقتباس باکیفیتی که از آن انتظار داشته‌ایم فاصله بسیاری دارد ولی با این حال دروغ خواهم گفت اگر نگویم که هیچ لذتی از (تماشای) آن نبرده‌ام.

خواهش می‌کنم اسپین‌آفی از کاراکترهای کونگ لائو و لیو کانگ بسازید.

دیوید الریخ (David Ehrlich) منتقد سایت IndieWire نیز علاوه بر خسته‌کننده نام بردن این فیلم، درباره آن گفته است:

این فیلم شاید (دارای) یکی از گیج‌کننده‌ترین تصمیم‌های رخ داده در ساخت یک فیلم در تاریخ صنعت فیلم‌سازی باشد چرا که در این فیلم، هیچ مورتال کامبتی وجود ندارد که واقعاً دیوانه‌کننده است.

به جای آن، ما در این فیلم شاهد اقتباسی کسل‌کننده و ملالت‌آور از یک بازی ویدیویی هستیم که سخت تلاش می‌کند تا حد مرگ، مانند فیلم‌های Avengers ظاهر شود.

تیم گریسون (Tim Grierson) منتقد سایت Screen Daily نیز، نظر خود را در رابطه با این فیلم به شکل زیر بیان کرده است:

فیلم Mortal Kombat دوباره بازگشته (ولی) همچنان فیلمی مزخرف است.

به نظر می‌رسد که برخی از منتقدان نیز از مسخره‌آمیز بودن و ماهیت اغراق‌آمیز و افراطی این فیلم خوششان آمده است.

منتقدی با نام کارن هان (karen han) در رابطه با این فیلم گفته است:

فیلم Mortal Kombat باعث شد که من به یک باره از صندلی خود به هوا بپرم و بگویم: «وای، خدای من!» و بعد به مدت یک دقیقه کامل بخندم، بنابراین از نظر من این فیلم، فیلم بسیار خوبی می‌باشد.

منتقد سایت Forbes با نام اسکات منتلسون (Scott Mendelson) نیز نظر خود را درباره این فیلم به شکل زیر بیان کرده است:

فیلم Mortal Kombat، آن‌طور که باید فیلمی احمقانه با صحنه‌های خشن بزرگسالانه (ولی کارتونی) است.

منتقد دیگری با نام کیتی والش (Katie Walsh)‌ نیز در رابطه با این فیلم گفته است:

من با فیلم Mortal Kombat اوقات خوبی را سپری کردم! (این فیلم) باعث شد دوباره به من حس بچه بودن دست بدهد. فوق‌العاده نیست ولی (عالی نبودن آن) بخشی از جذابیتش است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.