بن بارنز از پیشنهاد به وی برای ایفای نقش در فیلم The Falcon and the Winter Soldier خبر داد

23 April 2021 - 14:54

بن بارنز بازیگر فیلم The Punisher از پیشنهاد به وی برای ایفای نقش در فیلم The Falcon and the Winter Soldier خبر داد. بن بارنز (Ben Barnes) که بیشتر به خاطر بازی در نقش جیگساو در سریال The Punisher از نتفلیکس شناخته شده است، در آستانه ایفای نقش در The Falcon and the Winter Soldier قرار داشت. در طی یک پرسش و پاسخ زنده در اینستاگرام بارنز توضیح داد که چگونه نزدیک بود در کنار سباستین استن (Sebastian Stan) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) در سریال تحسین شده دیزنی پلاس بازی کند. متأسفانه فیلم‌برداری Shadow and Bone در آستانه شروع بود که این فرصت نصیب بارنز شد و نتوانست قبول کند.

بارنز گفت:

کاری اسکاگلند (Kari Skogland)، کارگردان The Falcon and the Winter Soldier، کارگردانی مینی سریالی Sons of Liberty را که در آن در نقش سم آدامز بازی کردم بر عهده داشت… یک روز به من پیام داد که مشغول کار بر روی The Falcon and the Winter Soldier است و می‌تواند برای من هم شخصیتی را در این فیلم تعیین کند. و من تازه داشتم در Shadow and Bone نقشم را شروع می‌کردم، بنابراین حتی نمی‌دانستم چه نقشی برای من تدارک دیده بود و هنوز هم واقعاً نمی‌دانم.

اگر بارنز قرار بود در فیلم سرباز زمستانی بازی کند بسیار بعید بود نقش جیگساو را بازی کند. شاید در نقش یکی از فلگ-اسمشرهای کارلی مورگنتا با نقش‌آفرینی ارین کلیمن (Erin Kellyman) هنرنمایی می‌کرد.

متأسفانه بارنز را در سریال The Falcon and the Winter Soldier نخواهید دید. با این حال می‌توانید در ۲۳ آوریل (۳ اردیبهست) هر هشت قسمت Shadow and Bone که داستانی فانتزی براساس رمانی به همین نام از لی باردوگو (Leigh Bardugo) است، را با حضور بن بارنز تماشا کنید. بارنز در این سریال در نقش شخصیت اصلی، ژنرال کریگان بازی می‌کند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.