استریمر و شبکه های دیزنی خانه جدید آرشیو کمپانی سونی هستند

24 April 2021 - 00:08
کمپانی سونی

کمپانی سونی پیکچرز فیلم‌های خود که قرار است به زودی منتشر شوند به علاوه بخش زیادی از آرشیو خود را به استریمر دیزنی و پلتفرم‌های تلوزیونی آن منتقل می‌کند.

این قرارداد جدید فیلم‌های سینمایی کمپانی سونی پیکچرز را از سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۲۶ به استریمر دیزنی‌پلاس، شبکه هولو، شبکه‌های تلویزیونی خطی دیزنی از جمله ABC، Disney Channels، Freeform، FX و National Geographic منتقل می‌کند.

این توافق‌نامه هفته‌ها پس از آن صورت گرفت که نتفلیکس و سونی قرارداد بزرگی را برای فیلم‌های سونی منعقد کردند که معمولا اجازه دسترسی به فیلم را بعد از ۱۸ ماه از اکران سینمایی فیلم به استریمر می‌دهد. پس از انقضای این قرارداد، قرارداد جدید دیزنی شامل برخورداری حق دسترسی پلتفرم دیزنی از محتویات کمپانی سونی شده است.

محتویات آرشیو سونی شامل فیلم‌های دنیای مارول سونی مثل Spider-Man: Into the Spider-Verse و ژانر‌های دیگر از جمله Hotel Transylvania و فرنچایز Jumanji می‌شود. فیلم‌های سال ۲۰۲۲ سونی شامل Morbius، Uncharted، Bullet Train و دنباله انیمیشن محبوب Spider-Man: Into the Spider-Verse می‌شود.

کیت له گوی (Keith Le Goy)، رئیس بخش توزیعات و شبکه کمپانی Sony Pictures Entertainment گفت:

این توافق‌نامه نوآورانه ارزش و ماندگاری فیلم‌های ما را برای دوست‌داران فیلم و پلتفرم‌ها و شبکه‌های سرویس‌رسان به آن‌ها، دوباره تایید می‌کند. ما از همکاری با دیزنی جهت عرضه کردن بهتر آثارمان به تماشاگران و مشترکان بسیار هیجان داریم. این توافق‌نامه یک بخش اصلی از استراتژی پخش فیلم ما را محقق می‌کند. این استراتژی به حداکثر رساندن ارزش هر یک از فیلم‌ها با در دسترس قرار دادن آن‌ها به صورت‌های مختلف با طیف گسترده‌ای از مشترکان است که اکنون در حال تحقق یافتن است.

استریمر دیزنی‌پلاس خانه فیلم‌های MCU «دنیای سینمایی مارول» است، با این حال فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home که از سونی منتشر شدند، در این استریمر قرار ندارند. پس از انقضای قرارداد سونی با استریمر نتفلیکس، آن فیلم‌ها از این به بعد برای دسترسی در استریمر دیزنی‌پلاس قرار خواهند گرفت و از قرار معلوم اتحاد دنیای سینمایی مارول در این استریمر در حال تحقق یافتن است (اگرچه هنوز فیلم The Incredible Hulk که در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی یونیورسال منتشر شد، اکنون در استریمر دیزنی‌پلاس موجود نیست).

سونی پیشتر پس از پرداخت اول، فیلم‌های خود را به شبکه FX (که کمپانی دیزنی مالک آن می‌باشد) انتقال داد. کمپانی‌های طرف قرارداد هنوز اطلاعات مالی این توافق‌نامه را علنی نکرده‌اند.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.