فیلم Captain America 4 از مارول در حال ساخت می باشد

24 April 2021 - 12:06
فیلم Captain America 4

بلافاصله پس از اتمام سریال The Falcon and the Winter Soldier استودیو مارول تایید کرد که فیلم Captain America 4 در حال ساخت می‌باشد.

MCU «دنیای سینمایی مارول» به راحتی برای چیزهای ساده متوقف نمی‌شود. همان روزی که سریال The Falcon and the Winter Soldier قسمت ششم و آخر خود را منتشر کرد و به طور رسمی سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) را به عنوان کاپیتان آمریکای جدید معرفی کرد، خبرگزاری هالیوودریپورتر گزارش داد که فیلم Captain America 4 با نویسندگی مشترک مجری پروژه سریال The Falcon and the Winter Soldier یعنی مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) و نویسنده دیگر این سریال یعنی دیلن ماسون (Dalan Musson) در حال ساخت می‌باشد. هنوز هیچ کارگردانی برای این فیلم مشخص نشده است.

هنوز هیچ جزئیاتی پیرامون طرح کلی این فیلم مشخص نشده است، اما شما کاملا می‌توانید فرض کنید که این اولین فیلم مستقل کاپیتان آمریکا خواهد بود که مکی و نه کریس ایوانز (Chris Evans) را در نقش اصلی به تصویر می‌کشد (در مورد خود ایوانز این داستان پیچیده‌تر می‌شود). قسمت آخر سریال The Falcon and the Winter Soldier گزینه‌های داستانی زیادی را نیز روی میز گذاشت. مشخص شد که شارون کارتر با بازی امیلی ونکمپ (Emily VanCamp) همان فرد شرور Power Broker می‌باشد که اکنون از داخل دولت ایالات متحده برای سرقت اسرار ارزشمند کار می‌کند. همچنین مورد عجیب جان واکر با بازی ویات راسل (Wyatt Russell) وجود دارد که اکنون به صورت نیمه‌رسمی تحت عنوان عامل ایالات متحده فعالیت می‌کند، که این سریال او را به عنوان یک آنتاگونیست در برابر سم و باکی با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) معرفی کرد. در حالی که ولنتینا الگرا د فونتینو با بازی جولیا لوئی-درایفوس (Julia Louis-Dreyfus) هنوز همه چیز را با جمله معروف خود “عجیب شده است” مسخره می‌کند.

هر چیزی که در فیلم Captain America 4 اتفاق می‌افتد، اتفاقات آن در چند سال آینده این سریال می‌باشد؛ زیرا در حال حاضر برنامه زمانی MCU با پروژه‌های فعلی‌اش پر شده است. پروژه بعدی MCU که قرار است منتشر شود، فیلم Black Widow می‌باشد که پیش‌درآمدی برای کاراکتر ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johannson) می‌باشد و قرار است ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) در سینماها و استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود. اندکی بعد از این فیلم، سریال Loki در استریمر دیزنی‌پلاس شروع به پخش می‌کند و فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings که به تازگی تریلری از آن منتشر شده قرار است ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در سینما‌ها اکران شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.