اطلاعات جدیدی از سریال اسپین‌آف John Wick با نام The Continental منتشر شد

24 April 2021 - 15:26
The Continental

سریال «کانتیننتال» به بررسی جهان فیلم «جان ویک»، ۴۰ سال قبل از به وقوع پیوستن اتفاقات اولین فیلم این سری خواهد پرداخت.

رئیس بخش تلویزیونی کمپانی Lionsgate با نام کوین بگز (Kevin Beggs)، به‌تازگی در طی مصاحبه اخیرش با وب‌سایت Deadline، علاوه بر تائید کردن بازه زمانی که داستان سریال The Continental در آن اتفاق خواهد افتاد، اعلام کرده که تمرکز این سریال بر روی نسخه جوان کاراکتر وینستون (مالک هتل مشهور قاتلین در سری فیلم‌های John Wick) قرار خواهد داشت. او علاوه بر این موضوع، به فرمت نامتعارف این سریال نیز اشاره‌ای کرده چرا که از قرار معلوم این سریال قرار است برای پخش در سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای تولید شود.

کوین بگز در این مصاحبه به توضیح رویکرد بخش تلویزیونی کمپانی Lionsgate در رابطه با این سریال که گسترش فرنچایز John Wick می‌باشد پرداخته و همچنین اشاره کرده که برنامه‌های تولیدی برای گسترش یک فرنچایز، هرگز نباید تبدیل به مانعی برای فیلم‌های آینده آن شوند. در مورد سریال The Continental نیز کوین بگز گفته که قبل از نهایی شدن طرح داستانی آن، ایده‌های مختلفی برای داستان این سریال مطرح شده بود.

طرح نهایی این سریال را نیز، تیم سازنده سریال انحصاری شبکه یوتیوب با نام Wayne مطرح کرده‌اند. او در طی صحبت‌هایش گفته که به محض شنیدن ایده آن‌ها برای داستان این سریال، به سرعت آن را قبول کرده‌اند چرا که به نظر آن‌ها این طرح، ایده عالی برای گسترش فرنچایز John Wick به نظر رسیده است.

متن صحبت‌های کوین بگز را در این باره می‌توان در ادامه خواند:

ما (بخش تلویزیونی کمپانی Lionsgate) واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتیم چرا که این ایده مطرح شده، بسیاری از مشکلات (سری فیلم‌های John Wick) را حل کرده و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا نیویورک در حال فروپاشی دهه ۱۹۷۰ (با مشکلاتی مانند) اعتصاب کارگران بهداشت و جمع شدن زباله‌ها در خیابان‌های نیویورک، به زور وارد شدن مافیاها به این ماجراها و موارد واقعی دیگری را به عنوان پیشینه داستانی بسیار جالبی برای بررسی داستان پیدایش هتل کانتیننتال که در سری فیلم‌های John Wick هتل بسیار معروفی برای قاتلین می‌باشد که هیچ‌کس حق ندارد در آنجا کسی دیگر را به قتل برساند، به کار ببریم. همه این‌ها را کاراکتر جوانی با نام وینستون اداره خواهد کرد.

این خبر در راستای گزارش‌های منتشر شده در رابطه با این‌ سریال مبنی بر این‌که سریال The Continental حکم پیش‌درآمدی را برای سری فیلم‌های John Wick خواهد داشت و به بررسی داستان پیدایش کاراکترهای متعددی از این فرنچایز خواهد پرداخت، می‌باشد. با این حال بسیار منطقی به نظر می‌رسد که داستان این سریال، بر روی مالک هتل کانتیننتال که نقش آن را بازیگری با نام ایان مک‌شین (Ian McShane) (در فیلم‌های این فرنچایز) ایفا کرده، تمرکز داشته باشد.

هتل کانتیننتال بخش کلیدی از جامعه قاتلین در سری فیلم‌های John Wick می‌باشد و بدین ترتیب کاراکتر وینستون می‌تواند شاهد به وقوع پیوستن اتفاقاتی باشد که باعث به وجود آمدن جهان این فرنچایز شده است.

البته کوین بگز در این مصاحبه، به جزئیات دیگری از این سریال، مانند ساختار خاص آن نیز اشاره کرده است. سریال The Continental قرار است، سریال کوتاه سه قسمتی باشد که هر یک از قسمت‌هایش، مدت زمانی مانند یک فیلم خواهد داشت و هر کدام نیز، به بررسی واقعه خاصی خواهد پرداخت.

او در این رابطه گفته است:

ما در سریال The Continental به بررسی نسخه جوان کاراکتر وینستون و چگونگی راه پیدا کردن او و تیمش به این هتل که ما او را برای اولین بار در فیلم John Wick و ۴۰ سال پس از اتفاقات این سریال دیده‌ایم، خواهیم پرداخت. من بیشتر از این، در رابطه با (داستان) این سریال صحبت نخواهم کرد ولی شبکه Starz نیز به این داستان تمایل بسیاری نشان داده و همچنین آن‌ها (برای ما) همکاران بسیار عالی بوده‌اند. نحوه رویکرد ما در ساخت فصل اول این سریال نیز، سه رویداد ۹۰ دقیقه‌ای می‌باشد که هم می‌تواند به عنوان سریالی کوتاه و هم به عنوان یک سری رویدادهای کوتاه تولید شود.

قرار داشتن داستان سریال The Continental، چهل سال قبل از اتفاقات اولین فیلم John Wick به این معنی می‌باشد که کیانو ریوز (Keanu Reeves) در این سریال حضور نخواهد داشت ولی با این حال،‌ کوین بگز گفته است که این بازیگر مطرح، در حال مذاکره است تا به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، در ساخت آن نقش داشته باشد.

اولین خبرها مبنی بر ساخت سریال اسپین‌آفی از فیلم John Wick در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. با توجه به خبر‌های جدید منتشر شده در رابطه با این سریال، به نظر می‌رسد که روند توسعه این پروژه با موفقیت در حال حرکت کردن رو به جلو است.

هنوز تاریخی برای پخش سریال The Continental در شبکه Starz تعیین نشده است. در مورد سری فیلم‌های John Wick نیز، قسمت چهارم آن قرار است در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.