توماس کرچمان به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوست

24 April 2021 - 15:26
Indiana Jones 5

توماس کرچمان به‌تازگی به لیست بازیگران پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» اضافه شده است.

این بازیگر آلمانی بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی از جمله فیلم Avengers: Age of Ultron دنیای سینمایی مارول و فیلم The Pianist شناخته شده است. براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت The Wrap او قرار است در نقشی نامشخص، در فیلم Indiana Jones 5 به ایفای نقش بپردازد.

از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به مس میکلسن (Mads Mikkelsen) که خبر اضافه شدنش به جمع بازیگران حاضر در این پروژه به‌تازگی اعلام شده، فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) و هریسون فورد (Harrison Ford) اشاره کرد.

درست مانند توماس کرچمان (Thomas Kretschmann)، نقش مس میکلسن نیز در این فیلم هنوز فاش نشده ولی با این حال فیبی والر-بریج و هریسون فورد قرار است در نقش‌های اصلی این فیلم به ایفای نقش بپردازند. فیبی والر-بریج خالق سریالی با عنوان Fleabag می‌باشد و علاوه بر این، او به عنوان ستاره این سریال نیز در آن نقش‌آفرینی کرده است.

چهره‌های آشنای بسیاری نیز قرار است در پشت دوربین این فیلم حضور داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به جان ویلیامز (John Williams)، آهنگسازی افسانه‌‌ای که وظیفه تنظیم کردن آهنگ‌های چهار قسمت پیشین این فرنچایز را بر عهده داشته، اشاره کرد. علاوه بر این آهنگساز، تولید‌کنندگان قسمت‌های پیشین این فرنچایز با نام‌های کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و فرانک مارشال (Frank Marshall) نیز قرار است در این ساخت این پروژه نقش داشته باشد.

فیلم Indiana Jones 5 اولین فیلمی از این فرنچایز خواهد بود که استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) آن را کارگردانی نخواهد کرد ولی با این حال این کارگردان مطرح، به عنوان یکی از تولیدکنندگان این پروژه، در کنار کاتلین کندی و فرانک مارشال حضور خواهد داشت.

استیون اسپیلبرگ در سال پیش تصمیم گرفته بود که وظیفه کارگردانی قسمت پنجم این فرنچایز را به کارگردان دیگر بسپارد و در ماه فوریه امسال (بهمن ماه ۱۳۹۹) نیز شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر این‌که کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام جیمز منگولد (James Mangold) برای کارگردانی این پروژه در نظر گرفته شده است. در مصاحبه سال پیش وب‌سایت کولایدر با فرانک مارشال در رابطه با این پروژه نیز، او گفته بود که جیمز منگولد بهترین گزینه برای هدایت این فیلم است.

متن صحبت‌های فرانک مارشال در این باره را می‌توان در ادامه خواند:

او به این فرنچایز علاقه بسیاری دارد. او فیلم‌ساز فوق‌العاده‌ای است. (همچنین) فکر می‌کنم که او با هریسون فورد نیز رابطه دارد.

او همچنین در رابطه با حضور استیون اسپیلبرگ در ساخت این پروژه نیز گفته است:

ما از همه‌چیز، بهترین‌ها را در اختیار داریم.

پیش از این نیز، نویسنده قسمت‌ پیشین این فرنچایز با نام دیوید کپ (David Koepp) که در ساخت فیلم‌ Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull با استیون اسپیلبرگ همکاری کرده بود، پس از جدا شدن این کارگردان از قسمت جدید این فرنچایز، او نیز از نقش خود در این پروژه انصراف داده است.

پس از جدایی او از این پروژه، کمپانی دیزنی نیز جاناتان کاسدان (Jonathan Kasdan) را برای به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم استخدام کرده است. این فیلم‌نامه‌نویس در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم Solo: A Star Wars Story را برعهده داشته است. پدر جاناتان کاسدان با نام لارنس کاسدان (Lawrence Kasdan) نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه اولین فیلم این فرنچایز با عنوان Raiders of the Lost Ark را برعهده داشته است.

قسمت پنجم این فرنچایز در ابتدا قرار بوده در تاریخ ۱۹ ژوئیه سال ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸) در سینماها پخش شود ولی با تأخیرهای به وجود آمده در ساخت آن و آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود. روند فیلم‌برداری این فیلم نیز قرار است از فصل بهار امسال آغاز شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.