طی مراسم اسکار تریلر جدید فیلم In the Heights منتشر شد

26 April 2021 - 09:55
فیلم In the Heights

کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی برای فیلم اقتباسی خود به نام In The Heights با کارگردانی جان ام. چو (Jon M. Chu) براساس زندگی لین منوئل میراندا منتشر کرده است.

فیلم In the Heights که وقایع آن در محله دومنیکن نیویورک و در ارتفاعات واشنگتن اتفاق می‌افتد، پیرامون زندگی اسناوی د لا وگا با بازی آنتونی راموس  (Anthony Ramos) می‌باشد. او در حالی که در مغازه کوچک خودش کار می‌کند و تمام درآمدش را برای یک آینده درخشان ذخیره می‌کند، روزگار خود را با رویای یک زندگی بهتر می‌گذراند. از دیگر بازیگرانی که در فیلم In the Height نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به کوری هاکینز (Corey Hawkins)، ملیسا باررا (Melissa Barrera)، لزلی گریس (Leslie Grace)، اولگا مردیز (Olga Merediz)، دافنه رابین-وگا (Daphne Rubin-Vega)، گریگوری دیاز چهارم (Gregory Diaz IV)، استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz)، داشا پولانکو (Dascha Polanco) و جیمی اسمیتس (Jimmy Smits) اشاره کرد. تهیه‌کنندگی این فیلم را میراندا، کویارا آلگریا هودز (Quiara Alegría Hudes)، اسکات سندرز (Scott Sanders)، آنتونی برگمن (Anthony Bregman) و مارا جاکوبز (Mara Jacobs) بر عهده دارند. نویسنده فیلم‌نامه این فیلم نیز خود هودز می‌باشد.

ماه گذشته، تاریخ اکران این فیلم تغییر یافت، اما این تغییر به مذاق طرفداران این سبک فیلم خوش می‌آید چرا که این تغییر موجب شد این فیلم یک هفته جلوتر از تاریخ قبلی خود اکران شود. چو از طریق فضای مجازی اخبار را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. او به تازگی در قالب یک توییت گفت:

سورپرایز! این فیلم یک هفته زودتر در سینما‌ها اکران می‌شود. از زمان انتشار تریلر این فیلم آن‌قدر درخواست زیاد بود که تصمیم گرفتیم اکران آن را جلوتر بیندازیم. پس با ما همراه باشید!

فیلم In the Heights قرار است ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در سینماها و استریمر HBO Max منتشر شود.

تریلر جدید این فیلم هیجان‌انگیز را می‌توانید از کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.