تریلر فیلم موزیکال West Side Story منتشر شد

26 April 2021 - 10:24
West Side Story

کمپانی ۲۰th Century Studios، از اولین تریلر فیلم رمانتیک و موزیکال خود با عنوان «داستان وست ساید» و با کارگردانی استیون اسپیلبرگ رونمایی کرد.

این فیلم، اقتباسی از تئاتر موزیکال و کلاسیکی با همین نام می‌باشد که کارگردان افسانه‌ای با نام استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. با منتشر شدن این تریلر، اکنون می‌تواند نگاهی به این فیلم رمانتیک و موزیکال انداخت. پیش از این نیز کمپانی ۲۰th Century Studios با انتشار تصاویری از این فیلم، داستان رمانتیک و احساسی این فیلم را نشان داده بود.

نقش‌های اصلی فیلم موزیکال West Side Story را بازیگرانی با نام‌های ریچل زگلر (Rachel Zegler) و انسل الگورت (Ansel Elgort) ایفا کرده‌اند. آن‌ها در این فیلم در نقش دو عاشق و معشوق با نام‌های ماریا و تونی در داستان دو باند متخاصم در شهر نیویورک نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم West Side Story سال‌ها است که در مرحله توسعه قرار داشته و سرانجام با تولید آن، این فیلم اکنون برای پخش در سینماها آماده شده است.

همان‌طور که گفته شد داستان فیلم West Side Story از تئاتر برادوی (به اجراهای نمایشی‌ گفته می‌شود که در منطقه تئاتر خیابان برادوی، در منهتن نیویورک، در یکی از ۴۰ سالن تئاتر حرفه‌ای با ۵۰۰ صندلی یا بیشتر از آن اجرا می‌شود) در سال ۱۹۵۷ با همین نام اقتباس شده است. نمایشنامه این تئاتر را نویسندگانی با نام‌های آرتور لاورنتز (Arthur Laurents)، لئونارد برنستاین (Leonard Bernstein) و استیون سوندهایم (Stephen Sondheim) به قلم درآورده‌اند.

آن‌ها این نمایشنامه را براساس یکی از محبوب‌ترین نمایشنامه‌های نوشته شده توسط شکسپیر با نام Romeo and Juliet خلق کرده‌اند. پیش از این نیز در سال ۱۹۶۱ کمپانی‌های Mirisch Pictures و Seven Arts Productions فیلمی را با اقتباس از این نمایشنامه با کارگردانی رابرت وایز (Robert Wise) و نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله ناتالی وود (Natalie Wood)، ریچارد بیمر (Richard Beymer) و ریتا مورنو (Rita Moreno) تولید کرده‌اند که فیلمی بسیار موفق به حساب می‌آید.

این اقتباس جدید با کارگردانی استیون اسپیلبرگ، در ابتدا قرار بوده در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر ماه ۱۳۹۹) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها، تاریخ پخش آن نیز به امسال موکول شده است. وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه فیلم موزیکال West Side Story را نویسنده‌ای با نام تونی کوشنر (Tony Kushner) بر عهده داشته است.

علاوه بر ریچل زگلر و انسل الگورت از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آریانا دبوز (Ariana DeBose)، دیوید آلوارز (David Alvarez)، مایک فیست (Mike Faist)، کوری استول (Corey Stoll) و برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James) اشاره کرد. ریتا مورنو، یکی از بازیگران فیلم قبلی اقتباس شده از این نمایشنامه در سال ۱۹۶۱، در این فیلم نیز در نقش کاراکتری با نام والنتینا نقش‌آفرینی کرده است. کاراکتر او در این فیلم، راهنمایی برای شخصیت‌های نسل جوان حاضر در آن خواهد بود. این بازیگر ۸۹ ساله در فیلم سال ۱۹۶۱ این نمایشنامه نیز در نقش کاراکتری با نام آنیتا ظاهر شده است.

فیلم West Side Story قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر سال جاری (۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر رونمایی از اولین تریلر رسمی این فیلم، کمپانی ۲۰th Century Studios پوستر جدیدی را نیز از آن منتشر کرده که می‌توان این پوستر را در ادامه مشاهده کرد:

West Side Story

تریلر به نمایش درآمده از فیلم West Side Story را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.