پیام تشکر آنتونی هاپکینز بعد از بردن اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد

26 April 2021 - 23:23

بالاخره مراسم اسکار ۲۰۲۱ برگزار شد و آنتونی هاپکینز ۸۳ ساله برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

شب گذشته، مراسم اسکار ۲۰۲۱ آغاز شد و برخلاف سال‌های قبل ترتیب بخش‌ها در این مراسم نا به درخواست استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، تهیه‌کننده معروف دنیای سینما دچار تغییر شده بود. برخلاف سال‌های گذشته که بهترین فیلم در انتهای مراسم انتخاب می‌شد، امسال ابتدا جایزه بهترین فیلم به Nomadland اختصاص داده شد و پس از آن نوبت به جایزه بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد رسید.

در بخش بهترین بازیگر مرد رقابت بین آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و چادویک بوزمن فقید (Chadwick Boseman) بود که پس از مرگش برای بازی در Ma Black Raison نامزد بهترین بازیگر شد. در نهایت این هاپکینز بود که برای بازی در فیلم The Father، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد. هاپکینز در این مراسم که در لس آنجلس برگزار شد حضور نداشت و جایزه وی را واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) برنده بهترین بازیگر درسال ۲۰۲۰ از طرف وی دریافت کرد. پس از این بخش مراسم به اتمام رسید.

هاپکینز که بابت انتخابش به عنوان بهترین بازیگر بسیار متعجب شده بود صبح امروز با انتشار پستی در اینستاگرام در مورد این اتفاق صحبت کرد در آن از بوزمن نیز تجلیل کرد.

صبح همگی بخیر. اینجا من در وطنم در ولز هستم. در ۸۳ سالگی انتظار دریافت این جایزه را نداشتم، واقعاً انتظار نداشتم و از آکادمی و از شما متشکرم. می‌خواهم از همین‌جا به چادویک بوزمن ادای احترام کنم. او خیلی زود از پیش ما رفت. دوباره از همه شما بسیار سپاسگزارم. من واقعاً انتظار این را نداشتم. احساس افتخار می‌کنم. بسیار متشکرم.

با این جایزه، هاپکینز با ۸۳ سال سن به مسن‌ترین بازیگری تبدیل شد که برنده جایزه اسکار شد. قبل از او، کریستوفر پلامر فقید (Christopher Plummer) در ۸۲ سالگی برای بازی در فیلم Beginners در سال ۲۰۱۰ برنده شده بود. بدلیل نگرانی‌های مربوط به کرونا، آقای هاپکینز تصمیم گرفت در این مراسم شرکت نکند. هاپکینز پیش از این برای بازی در نقش هانیبال لکتر در سال ۱۹۹۱ در فیلم The Silence of the Lambs بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.