روند تولید سریال House of the Dragon آغاز شد

27 April 2021 - 12:42
House of the Dragon

روند تولید سریال پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» با عنوان «خاندان اژدها» به صورت رسمی آغاز شد.

اکانت رسمی سریال Game of Thrones در شبکه اجتماعی توییتر، به‌تازگی با انتشار توییتی اعلام کرده که روند ساخت سریال پیش‌درآمد House of the Dragon به صورت رسمی آغاز شده است. علاوه بر انتشار این خبر، تصویری نیز از گروه بازیگری حاضر در این سریال با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتاقی منتشر شده که هر کدام از آن‌ها در حال خواندن فیلم‌نامه کاراکتر خود در این سریال می‌باشد. همچنین تصاویر دیگری نیز از این بازیگرها در حال تمرین کردن نقش‌های خود برای بازی در این سریال، در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

خبر ساخت سریال House of the Dragon در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ (مهر ماه ۱۳۹۸) اعلام شده است. این سریال قرار است در طی ده قسمت تولید شود. مدیران این پروژه را میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) و رایان جی. کاندال (Ryan J. Condal) تشکیل می‌دهند. میگل سپاچنیک پیش از این، وظیفه کارگردانی تعدادی از قسمت‌های سریال Game of Thrones را بر عهده داشته و رایان جی. کاندال نیز یکی از خالقان سریال علمی-تخیلی و درام شبکه USA Network با عنوان Colony می‌باشد.

نویسنده رمان‌های Game of Thrones یعنی جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) نیز قرار است به عنوان یکی از تهیه‌کنند‌گان اجرایی و خالقان این پروژه در ساخت آن نقش داشته باشد. سریال House of the Dragon براساس رمان نوشته شده توسط او با عنوان Fire & Blood ساخته خواهد شد. از بازیگران حاضر در این سریال نیز می‌توان به اولیویا کوک (Olivia Cooke)، پدی کانسیداین (Paddy Considine)، اما دی‌آرسی (Emma D’Arcy)، مت اسمیت (Matt Smith)، ریس ایفانز (Rhys Ifans) و سونویا میزونو (Sonoya Mizuno) اشاره کرد.

اولیویا کوک در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در فیلم درام و تحسین شده Sound of Metal، پدی کانسیداین بازی در سریال کوتاه و ترسناک The Outsider، اما دی‌آرسی بازی در سریال کمدی و ترسناک بریتانیایی Truth Seekers، مت اسمیت بازی در سریال Doctor Who، ریس ایفانز بازی در فیلم The Amazing Spider-Man و در نهایت سونویا میزونو بازی در سریال علمی-تخیلی Devs را بر عهده داشته‌اند.

وقایع سریال House of the Dragon سیصد سال پیش از آغاز داستان سریال Game of Thrones اتفاق خواهد افتاد. مخاطبین این سریال می‌توانند انتظار ماجرا‌هایی عظیم، خیانت، قتل و البته اژدهایان را از این پروژه داشته باشند. این پروژه در حال حاضر تنها اسپین‌آفی از سریال بسیار محبوب و فانتزی Game of Thrones می‌باشد که ساخت آن قطعی شده است. به جز سریال House of the Dragon، پنج پروژه دیگر نیز قرار است به عنوان اسپین‌آفی برای سریال Game of Thrones ساخته شوند که اکنون در مرحله توسعه قرار دارند.

احتمالاً سریال House of the Dragon اولین اسپین‌آفی از سریال Game of Thrones خواهد بود که در دسترس طرفداران جهان وستروس (دنیای Game of Thrones) قرار خواهد گرفت. از دیگر پروژه‌های برنامه‌ریزی شده براساس سریال Game of Thrones نیز می‌توان به سریالی با عنوان ۱۰,۰۰۰Ships که پیش‌درآمد دیگری برای سریال Game of Thrones می‌باشد و همچنین سریال ۹ Voyages که اسپین‌آفی مستقیمی برای سریال House of the Dragon خواهد بود، اشاره کرد.

علاوه بر این عنوان‌ها، شبکه HBO خبر ساخت سه پروژه دیگر را نیز از دنیای Game of Thrones با نام‌های The Tales of Dunk and Egg ،Flea Bottom و سریال انیمیشنی که هنوز عنوان آن مشخص نیست را اعلام کرده که در حال حاضر همگی آن‌ها در مرحله توسعه قرار دارند. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که قرار است تئاتری از سریال Game of Thrones نیز با بازیگرانی متفاوت ساخته شود که اکنون در مراحل اولیه توسعه‌‌اش قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که روند فیلم‌برداری سریال House of the Dragon چه مدت طول خواهد کشید ولی با توجه به تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این سریال (سال ۲۰۲۲)، این پروژه احتمالاً اولین اسپین‌آفی از سریال Game of Thrones خواهد بود که در شبکه HBO پخش خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از گروه بازیگری این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.