لئوناردو دی‌کاپریو تولید‌ کننده فیلم بازسازی شده Another Round خواهد بود

27 April 2021 - 12:42
Another Round

لئوناردو دی‌کاپریو با به دست آوردن حق تولید نسخه انگلیسی زبان و بازسازی شده‌ فیلم دانمارکی «یک دور دیگر»، این پروژه را تولید خواهد کرد.

فیلم درام و کمدی دانمارکی Another Round در مراسم اسکار شب گذشته موفق شد که جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را از آن خود کند. وظیفه کارگردانی این فیلم برنده جایزه اسکار را کارگردان دانمارکی با نام توماس وینتربرگ (Thomas Vinterberg) بر عهده داشته است. لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه تولیدکنندگی نسخه انگلیسی زبان این فیلم، احتمالاً به عنوان یکی از بازیگران آن نیز در این پروژه حاضر خواهد شد.

کمپانی‌های Endeavor Content و Makeready وظیفه تأمین مالی این پروژه را بر عهده خواهند داشت. لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر دیویسون (Jennifer Davisson) این فیلم را از طریق کمپانی‌شان با نام Appian Way تولید خواهند کرد. از دیگر تولیدکنندگان حاضر در این پروژه نیز می‌توان به برد وستون (Brad Weston) و نگین سلماسی (Negin Salmasi) از کمپانی Makeready اشاره کرد.

مایک همپتون (Mike Hampton) از کمپانی Appian Way نیز قرار است وظیفه نظارت بر تولید این پروژه را بر عهده داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که به‌زودی نویسنده‌ای برای به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه نیز استخدام شود.

کارگردان فیلم دانمارکی Another Round یعنی توماس وینتربرگ نیز به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه، در ساخت آن نقش خواهد داشت. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم بازسازی شده و انگلیسی زبان Another Round نیز، می‌توان به توبیاس لیندهولم (Tobias Lindholm)، سیس گرام یورگنسن (Sisse Graum Jørgensen) و کسپر دیسینگ (Kasper Dissing) اشاره کرد. توبیاس لیندهولم نویسنده فیلم دانمارکی Another Round بوده و سیس گرام یورگنسن و کسپر دیسینگ نیز وظیفه تولید‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

داستان فیلم دانمارکی Another Round نیز بر روی چهار معلم که نقش یکی از آن‌ها را بازیگر مطرحی با نام مس میکلسن (Mads Mikkelsen) ایفا کرده تمرکز دارد که آن‌ها تصمیم می‌گیرند آزمایشی را از طریق مصرف نوشیدنی، برای شیرین کردن زندگی تلخ خود که هر کدام از آن‌ها به نوعی در بحران میان‌سالی زندگی‌شان به سر می‌برند، انجام دهند. طبیعتاً اوضاع از کنترلشان خارج می‌شود، چرا که این کاراکترها نمی‌توانند علت رفتارشان را به گردن مصرف این نوشیدنی بیندازند. در نهایت این آزمایش باعث می‌شود که آن‌ها با نگاهی مجدد به نحوه زندگی‌شان، کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورند.

وب‌سایت Deadline نیز جدیداً گزارش داده که کمپانی‌های Endeavor Content، Makeready و Makeready موفق شده‌اند کمپانی تولید فیلم متعلق به بازیگر مطرح هالیوودی با نام جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) که قرار بوده با همکاری دو کمپانی دیگر با نام‌های Studiocanal و The Picture به ساخت این فیلم بپردازند را برای به دست‌ آوردن حق پخش و تولید نسخه بازسازی شده فیلم Another Round شکست دهند.

علاوه بر کمپانی جیک جیلنهال، کمپانی تولید فیلم الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) نیز که از پشتیبانی کمپانی یونیورسال برخوردار بوده، در مزایده فروش حق پخش و تولید این فیلم شرکت کرده است.

کارگردان فیلم دانمارکی Another Round نیز در سخنرانی خود در مراسم اسکار شب گذشته، جایزه‌اش را به دختر خود با نام آیدا که چهار روز پس از فیلم‌برداری این فیلم جان خود را در حادثه غم‌انگیز تصادف ماشینی از دست داده بود، تقدیم کرده است. آیدا قرار بوده نقش دختر کاراکتر مس میکلسن را در این فیلم ایفا کند. این کارگردان (توماس وینتربرگ) در طی دو هفته اخیر مشغول کار بر روی قرارداد ساخت نسخه بازسازی شده‌ و انگلیسی زبان این فیلم بوده‌ ولی با این حال خبر تولید این پروژه، پس از پایان مراسم اسکار اعلام شده است.

لئوناردو دی‌کاپریو آخرین بار در فیلم Once Upon a Time in Hollywood با کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) دیده شده است. این بازیگر اخیراً کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فیلم کمپانی نتفلیکس با عنوان Don’t Look Up و با کارگردانی آدام مک‌کی (Adam McKay) به پایان رسانده که انتظار می‌رود این فیلم در زمانی در امسال در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم جدید و وسترن مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) با عنوان Killers of the Flower Moon می‌باشد.

او قرار است در این فیلم در نقش کاراکتری مکمل ظاهر شود. کمپانی این بازیگر با نام Appian Way نیز در حال حاضر مشغول تولید سریالی برای کمپانی اپل با موضوع قاتل زنجیره‌ای که قابلیت سفر در زمان را دارد، می‌باشد. این پروژه The Shining Girls نام دارد و از بازیگران حاضر در آن می‌توان به الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و واگنر مورا (Wagner Moura) اشاره کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حال حاضر در هالیوود است و فیلم بازسازی شده و انگلیسی زبان Another Round نیز می‌تواند پروژه بسیار جالبی برای این بازیگر باشد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.