اپیزود‌های جدید سریال Making a Murderer در سال ۲۰۱۷ پخش می‌شود

30 January 2017 - 21:08

یکی از محبوب‌ترین مجموعه مستندهایی که جرم و جنایت دنیای واقعی را به تصویر کشیده‌است، سریال ساخت یک قاتل (Making a Murderer) ساخته شبکه اینترنتی نتفلیکس است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این اقدام نتفلیکس در پخش این مجموعه مستند باعث ایجاد موجی در صنعت تلویزیونی آمریکا شد و هم طرفداران سریال‌های علمی تخیلی و هم  طرفداران سریال‌های درام را به خود جذب کرد و نتیجه آن ساخت سریال‌هایی مانند  مردم در برابر ا.جی سیمپسون: داستان یک جنایت آمریکایی (People vs. O.J. Simpson: American Crime Story) یا آماندا ناکس (Amanda Knox) شد. اثرات این سریال آنچنان احساسات مردم آمریکا را بر انگیخت که موجب شد، یکی از قاضی‌های ایالتی آمریکا یک نوجوان به نام برندن دسی (Brendan Dassey) را که به حبس ابد با مدارکی ناقص محکوم شده‌بود، رهایی بخشد.

سریال داستان شخصی به نام استیون آروی (Steven Avery) را روایت می‌کند. مردی که با اتهام آزار جنسی و اقدام به قتل ناتمام دستگیر می‌شود و پس از ۱۸ سال با انجام آزمایش DNA آزاد می‌شود. اما این پایان ماجرای او نیست چرا که ۲ سال پس از آزادی، او که پیگیر شکایت از دادستان و کلانتر منطقه برای به زندان افتادنش است، اینبار به جرم دیگری دستگیر می‌شود و هنوز در زندان است.

 بعد از حواشی و حساسیت  ایجاد شده روی فیلم، سوالی که به وجود آمد این بود آیا سازندگان سریال، قصد ساخت ادامه این سریال را دارند یا خیر؟ اخیرا آنها در مصاحبه‌های با خبر گزاری USA TODAY از زمان پخش فصل دوم سریال خبر دادند.

 سازندگان سریال، مورا دموس (Moira Demos) و لورا ریکاردی (Laura Riccardi) گفتند:

متاسفانه برنامه زمانی شبکه نتفلیکس برای پخش سریال در سال ۲۰۱۷ پر است و با توجه به نامعلوم بودن زمان اتمام کار، در هیچ قسمت از برنامه زمانی نامی از سریال ما برده نشده‌است. اما من با رایزنی‌هایی که با مدیران نتفلیکس کرده‌ام از آن ها قول گرفته‌ام که حتما اپیزود‌های جدید سریال، در یک زمانی برای همین امسال، پس از آماده‌سازی روی شبکه استریم قرار گیرند. در مورد داستان هم اطلاعات زیادی هم نمی‌توانم، بدهم. پس از حواشی ایجاد شده ما تصمیم گرفتیم که ساخت سریال محرمانه و سری پیش‌ رود و افراد کمی از کلیت موضوع باخبر شوند. در حال حاضرهم کل کسانی که از داستان سریال باخبر هستند از انگشتان یک دست هم فراتر نمی‌روند.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که داستان روی چه موضوعی متمرکز می‌شود. آیا دوران دوم زندان آروی را نمایش می‌دهد یا به طرف اثراتی که خود مستند بر دیگر زندانی آزاد شده (برندن دسی) داشته‌است، می ‌رود.

منبع Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.