اولین تصاویر فیلم The Tomorrow War منتشر شد

27 April 2021 - 22:36
فیلم The Tomorrow War

کمپانی آمازون اولین تصاویر فیلم علمی-تخیلی The Tomorrow War که قرار است به زودی اکران شود را منتشر کرد.

این تصاویر کریس پرت (Chris Pratt) را در حال آماده شدن برای نابود کردن بیگانگان در آینده نه‌چندان دور به تصویر می‌‍‌کشد. علاوه بر این تصاویر، کمپانی آمازون همچنین مشخص کرد که تریلر این فیلم چهارشنبه منتشر خواهد شد.

در این تصاویر، ما پرت و سربازان دیگر که بعدا به او می‌‍‌پیوندند را در حال آماده شدن برای نبرد با بیگانگان مشاهده می‌‍‌کنیم. حتی اگر بیشتر تصاویر طرح کلی داستان The Tomorrow War را نشان ندهند، یک تصویر به خصوص در حالی که گروه سربازان به ویرانی نگاه می‌‍‌کنند، شهری را نشان می‌‍‌دهد که در آن آتشی نارنجی رنگ همه چیز را دارد می‌‍‌بلعد. این تصویر احتمالا مربوط به آینده‌ای می‌‍‌باشد که بیگانگان به زمین حمله کرده و تقریبا بشریت را به نابودی می‌‍‌کشانند.

در فیلم The Tomorrow War، گروهی از مسافران زمان از سال ۲۰۵۱ به زمان ما می‌‍‌آیند تا در مورد جنگ بین کهکشانی که در آن شکست می‌‍‌خوریم به ما هشدار دهند. به منظور نجات زمین، گروهی از سربازان و دانشمندان به سرپرستی پرت برای مقابله با بیگانگان به آینده سفر می‌‍‌کنند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌‍‌توان به یوون استراهوفسکی (Yvonne Strahovski)، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons)، بتی گیلپین (Betty Gilpin)، مری لین راجسکوب (Mary Lynn Rajskub)، تئو وون (Theo Von) و کیت پاورز (Keith Powers) اشاره کرد. این فیلم اولین لایواکشنی است که کارگردانی آن توسط کریس مک‌کی (Chris McKay) انجام می‌‍‌شود.

حتی اگر به نظر برسد فیلم The Tomorrow War به یک فیلم پرفروش تبدیل شده و تماشای آن در سینما جالب باشد، این فیلم توسط کمپانی پارامونت به آمازون فروخته شده است و برنامه‌ای برای اکران سینمایی آن وجود ندارد. فیلم The Tomorrow War در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) در استریمر Prime Video منتشر می‌‍‌شود.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این فیلم آمده است:

زمانی که گروهی از سال ۲۰۵۱ به زمان ما می‌‍‌آیند تا خبری اضطراری را به ما دهند، دنیا از هم می‌‍‌پاشد. خبر آن‌ها این است: سی سال بعد بشر در جنگ جهانی علیه یک گونه بیگانه شکست می‌‍‌خورد. تنها امید زنده ماندن این است که سربازان و غیرنظامیان از زمان حال به آینده منتقل شده و به جنگ بپیوندند. در میان افرادی که انتخاب شده‌اند، معلم دبیرستانی به نام دن فارستر با بازی کریس پرت وجود دارد. دن که مصمم است جهان را برای دختر جوانش نجات دهد، در تلاش ناامیدانه‌ای برای بازنویسی سرنوشت کره زمین با یک دانشمند درخشان با بازی یوون استرهوفسکی و پدر عجیبش با بازی جی. کی. سیمونز همکاری می‌‍‌کند.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر جدید این فیلم را مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.