تصاویر جدیدی از سریال Defenders منتشر شد

30 January 2017 - 22:00

چند سال پیش زمانی که برای اولین بار مارول اعلام کرد که قرار است، برای قهرمانان کم‌طرفدارترش چند سریال بسازد. موجی از خوشحالی بین طرفدارن مارول به وجود آمد. این خوشحالی فقط به دلیل دیدن قهرمانانی که تا به حال آن‌ها را در قاب تلویزیون ندیده بودند، نبود. بلکه مهم‌ترین عامل آن همکاری نتفلیکس و مارول برای ساخت مدافعان (Defenders) بود. مجموعه‌ای که همانند انتقامجویان (Avengers)، قهرمانان خود را گرد هم جمع می‌کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

حالا پس از چند سال انتظار کم کم داریم به زمان موعود نزدیک می‌شویم و همکاری و همیاری درد اویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرن فیست را جهت از بین بردن خطراتی (نه به بزرگی خطراتی که در فلم انتقام‌جویان می بینیم) که شهروندان نیویورک را تهدید می‌کند، نظاره‌کنیم. بعد از پخش دو فصل از سریال درد اویل (Dared Evil) و پخش یک فصل از سریال‌های جسیکا جونز (Jessica Jones) و لوک کیج (Luke Cage) تنها آیرن فیست (Iron Fist) مانده‌است که آن هم در ماه مارچ (اسفند ماه ۱۳۹۵) پخش می‌شود تا این پازل را تکمیل گردد.

به لطف ویدئو  و عکس‌هایی که هر هفته مرتبا از سریال منتشر می‌شوند و خبر رسانی عالی نتفلیکس، از هم اکنون می‌دانیم که مدافعان، در فصل تابستان پخش می‌شود. قطعا حرص‌خوردن تا زمان پخش مدافعان کاری بیهوده است و بهتر است خودمان را با عکس‌هایی که از تولید این سریال پخش می‌شود، سرگرم کنیم. دیرزو به لطف توئیتر فردی به نام Kültürpat صحنه‌هایی از آشتی دوباره جسیکا جونز و لوک کیج دیده‌شد. به نظر شما چه اتفاقی برای این دوستان افتاده است که باعث شده اینگونه دوباره به یکدیگر نزدیک شوند؟

 آشتی بین این دو کاراکتر بر اساس داستان کمیک اجتناب ناپذیر است. زیرا تا آنجا که می‌دانیم، آن‌ها در کمیک با یکدیگر ازدواج می‌کنند و صاحب بچه می‌شوند و سپس با دیگر قهرمانان همکاری می‌کنند. حال باید ببینیم نویسندگان چگونه و به چه دلیلی باری دیگر این دوستان را دور هم  جمع کرده‌اند.این تصاویر را در پایین می‌تونید مشاهده کنید.

۱ ۲ ۳ ۴

فصل یک و دو دردویل و فصل‌های اول جسیکا جونز و لوک کیج  هم اکنون در شبکه نتفلیکس قابل دسترسی هستند. سریال آیرن فیس هم در ۱۷ مارچ ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) در شبکه قرار می‌گیرد. ضمنا فصل تابستان برای پخش سریال مدافعان در نظر گرفته شده‌است. سپس بعد از آن سریال مجازات‌کننده (Punisher ) روی شبکه استریم می‌شود. در مورد زمان پخش فصول بعدی درد اویل، لوک کیج و جسیکا جونز هیچگونه اطلاعاتی منتشر نشده‌است.

منبع : SCREEN RANT

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.