تیزر انیمیشن Vivo با صداپیشگی لین منوئل میراندا منتشر شد

28 April 2021 - 08:27
انیمیشن Vivo

کمپانی نتفلیکس اولین تیزر انیمیشن VIVO با صداپیشگی لین منوئل میراندا که قرار است به زودی پخش شود را منتشر کرد.

لین منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) صداپیشگی یک پستاندار گرمسیر و بسیار بامزه را بر عهده دارد. این تیزر فقط یک روز پس از آن که این استریمر عظیم به حق پخش فیلم‌های کمپانی سونی دست یافت، منتشر شد.

این تیزر ما را به ویوو و استادش آندرس با صداپیشگی خوان د مارکوس گونزالس (Juan de Marcos González) که روز‌های خود را با اجرای موسیقی برای مردم در یک میدان هاوانا می‌گذراند، آشنا می‌کند. ما صدای ویوو را هنگامی که در این تیزر صحبت می‌کند می‌شنویم؛ زمانی که این حیوان کرکی و بامزه به میکروفونش ضربه می‌زند و می‌پرسد که آیا روشن آست؟

جزئیات طرح کلی داستان این انیمیشن تایید کرده‌ است که او و استادش به یک زبان صحبت نمی‌کنند، حتی با وجود این که هر دو عاشق موسیقی هستند. البته این موضوع مطمئنا داستان را پیش می‌برد، زیرا آندرس نامه‌ای از همکار بزرگتر خود یعنی مارتا ساندووال با صداپیشگی گلوریا استیفان (Gloria Estefan)، خواننده مشهور، دریافت می‌کند که می‌خواهد در یک کنسرت خداحافظی در میامی با دوست قدیمی خود دوباره ارتباط برقرار کند.

ویوو به این تماس پاسخ می‌دهد و با کمک نوجوانی پرانرژی به نام گابی با صداپیشگی ینارالی سیمو (Ynairaly Simo) از اقیانوس عبور می‌کند و به میامی می‌رسد، جایی که قهرمان کرکی داستان قصد دارد پیامی را ارائه دهد که آندرس هرگز نمی‌توانست؛ یک آهنگ عاشقانه که مدت‌ها پیش نوشته شده بود. از دیگر صداپیشگان انیمیشن VIVO می‌توان به زوئی سالدانا (Zoe Saldana) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) اشاره کرد.

کارگردانی این انیمیشن توسط کیرک دمیکو (Kirk DeMicco) و برندون جفوردس (Brandon Jeffords) انجام می‌شود و اجرا و نویسندگی موسیقی‌های آن توسط میراندا انجام می‌شود. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط دمیکو و کویارا آلگریا هودز (Quiara Alegría Hudes) که نویسندگی فیلم In the Heights را بر عهده داشت، نوشته شده است. با انتشار فیلم اقتباسی In the Heights در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در استریمر HBO Max، انیمیشن VIVO دومین پروژه موزیکال سال ۲۰۲۱ می‌باشد که براساس استعداد میراندا ساخته می‌شود.

انیمیشن VIVO قرار بود قبل از قرارداد سونی و در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) در سینماها اکران شود. بعد از انیمیشن‌های Mitchells vs the Machines و Wish Dragon، این سومین انیمیشن سونی است که اخیرا به نتفلیکس فروخته می‌شود. هنوز تاریخی برای انتشار این انیمیشن مشخص نشده است، اما از آن جایی که نتفلیکس سریعا یک تیزر از این انیمیشن منتشر کرد، طولی نمی‌کشد که تاریخ رسمی آن نیز مشخص شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.