تاریخ پخش و تریلر فیلم‌ های فصل تابستان شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شد

28 April 2021 - 11:41
نتفلیکس

شبکه اینترنتی نتفلیکس به‌تازگی تریلر جدیدی را برای فیلم‌های برنامه‌ریزی شده این شبکه برای پخش در فصل تابستان امسال منتشر کرده است.

این شبکه پیش از این نیز پیش‌نمایشی را برای فیلم‌های سال ۲۰۲۱ خود در قالب تیزری کوتاه منتشر کرده بود ولی اکنون آن‌ها، علاوه بر منتشر کردن تریلری برای فیلم‌های جدیدشان در فصل تابستان امسال، تاریخ انتشار برخی از آن‌ها را نیز مشخص کرده‌اند.

این کمپانی با مشخص کردن تاریخ پخش فیلم‌های برنامه‌ریزی شده این شبکه برای فصل تابستان امسال، تصاویر جدیدی را نیز از آن‌ها به اشتراک گذاشته است.

اولین فیلمی که این کمپانی در ماه ژوئن در شبکه اینترنتی خود به نمایش خواهد گذاشت فیلم علمی-تخیلی با عنوان Awake می‌باشد. داستان این فیلم علمی-تخیلی در آینده‌ای نزدیک در کره زمین با از بین رفتن تمامی دستگاه‌های الکترونیکی و همچنین از دست رفتن توانایی خوابیدن در انسان‌ها روایت خواهد شد. از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جینا رودریگز (Gina Rodriguez) و جنیفر جیسن لی (Jennifer Jason Leigh) اشاره کرد. فیلم Awake قرار است در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

فیلم بعدی این شبکه در ماه ژوئن، فیلم درامی با عنوان Fatherhood خواهد بود که در آن، شاهد نقش‌آفرینی الفری وودارد (Alfre Woodard) و کوین هارت (Kevin Hart) در نقش‌های دراماتیک و تأثیرگذاری خواهیم بود. این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است. کمپانی نتفلیکس علاوه بر مشخص کردن تاریخ پخش این فیلم، تصاویری را نیز از آن منتشر کرده است.

سومین فیلم برنامه‌ریزی شده کمپانی نتفلیکس برای پخش در ماه ژوئن نیز، فیلم اکشن و مهیجی با عنوان The Ice Road و با نقش‌آفرینی لیام نیسون (Liam Neeson) است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

سرانجام آخرین فیلمی که این کمپانی در ماه ژوئن، در شبکه اینترنتی خود به نمایش خواهد گذاشت، فیلم انیمیشنی با درجه سنی بزرگسالانه با عنوان America: The Motion Picture می‌باشد که در آن شاهد صداپیشگی بازیگرانی از جمله چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، جیسون منتزوکس (Jason Mantzoukas)، الیویا مان (Olivia Munn)، سایمون پگ (Simon Pegg) و اندی سمبرگ (Andy Samberg) خواهیم بود. این فیلم انیمیشنی برای پخش در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.

اولین فیلم‌ معرفی شده این شبکه برای پخش در ماه ژوئیه، فیلم انیمیشنی با عنوان Trollhunters: Rise of the Titans می‌باشد که گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده داشته و این فیلم انیمیشنی قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر ماه ۱۴۰۰)، در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

فیلم دیگری که کمپانی نتفلیکس در ماه ژوئیه در شبکه اینترنتی خود پخش خواهد کرد نیز، فیلم رمانتیک و درامی با عنوان The Last Letter From Your Lover است که بازیگرانی از جمله فلیسیتی جونز (Felicity Jones) و شیلین وودلی (Shailene Woodley) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخ پخشی را برای آن مشخص نکرده ولی با این حال این فیلم، همچنان برای پخش در ماه ژوئیه، در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.

اولین فیلمی که کمپانی نتفلیکس در ماه اوت و اواخر فصل تابستان امسال در شبکه اینترنتی خود پخش خواهد کرد نیز، قسمت سوم و آخر سری فیلم‌های کمدی نوجوانانه Booth 3 می‌باشد که از بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به جوئی کینگ (Joey King) و جیکوب الوردی (Jacob Elordi) اشاره کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ اوت (۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

فیلم بعدی کمپانی نتفلیکس در ماه اوت نیز، فیلم مهیجی با عنوان Sweet Girl و با نقش‌آفرینی جیسون موموآ (Jason Momoa) می‌باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. در پایان این ماه نیز، کمپانی نتفلیکس فیلم کمدی نوجوانانه‌ای با عنوان He’s All That که بازسازی از فیلم دهه ۱۹۹۰ با عنوان She’s All That می‌باشد را در شبکه اینترنتی خود پخش خواهد کرد. این فیلم برای پخش در تاریخ ۲۷ اوت (۵ شهریور ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم مهیج و مورد انتظار Beckett با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله جان دیوید واشنگتن (John David Washington) و آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) نیز قرار است در ماه اوت در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود ولی با این حال این شبکه، هنوز تاریخ پخشی را برای این فیلم تعیین نکرده است.

علاوه بر این فیلم‌ها، کمپانی نتفلیکس از چندین پروژه دیگر نیز برای پخش در فصل تابستان امسال در شبکه اینترنتی خود رونمایی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم ترسناک Fear Street، مستند غم‌انگیز Bob Ross: Happy Accidents، مستند Betrayal & Greed، انیمیشن The Loud House Movie و فیلم موزیکال و انیمیشنی با عنوان Vivo و با صداپیشگی لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) اشاره کرد.

کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخ پخشی را برای این پروژه‌ها مشخص نکرده ولی با این حال این کمپانی تائید کرده که تمامی آن‌ها برای پخش در فصل تابستان امسال برنامه‌ریزی شده‌اند.

تریلر منتشر شده از فیلم‌های تابستان سال ۲۰۲۱ شبکه اینترنتی نتفلیکس را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

تصاویر منتشر شده از این فیلم‌ها را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.