حضور کیتلین دیور در دو فیلم جدید

28 April 2021 - 20:56

کیتلین دیور برای ایفای نقش در دو پروژه جدید قرارداد امضا کرده است. کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) که یکی از بازیگران بااستعداد حال حاضر صنعت سینما است، برای ایفای نقش در دو فیلم جدید قرارداد امضا کرده است. یکی از این فیلم‌ها Ticket To Paradise از یونیورسال است که در آن نقش دختر جورج کلونی (George Clooney) و جولیا رابرتس (Julia Roberts) را بازی می‌کند. دومین فیلم هم No One Will Save You از استودیوی ۲۰th Century است.

فیلم Ticket to Paradise به کارگردانی اول پارکر (Ol Parker) یک فیلم کمدی رمانتیک است که در آن کلونی و رابرتس در نقش یک زوج طلاق گرفته بازی می‌کنند و برای اینکه نگذارند تا دختر عاشقشان (دیور) مرتکب همان اشتباهی شود که ابن دو در دوران جوانی شدند باهم متحد می‌شوند.

پارکر به همراه دانیل پیپسکی (Daniel Pipski) نویسندگان این فیلم هستند. تیم بوان (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) از Working Title، کلونی و شریک زندگی او در Smokehouse Pictures گرانت هسلوف (Grant Heslov)، رابرتس، لیزا گیلان (Lisa Gillan) و ماریسا یرس گیل (Marisa Yeres Gill) از Red Om Films و همچنین سارا هاروی (Sarah Harvey) و دبورا بالدراستون (Deborah Balderstone) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. املیا گرنجر (Amelia Granger) از طرف Working Title و اریک بایرس (Erik Baiers) و لکسی بارتا (Lexi Barta) از جانب یونیورسال بر این پروژه نظارت خواهند کرد. فیلم Ticket To Paradise در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) منتشر می‌شود.

هنوز جزئیاتی پیرامون فیلم No One Will Save You در دسترس نیست، اما نویسنده و کارگردان این فیلم، برایان دافیلد ( Brian Duffield) است. استودیوی ۲۰th Century در یک مزایده برنده این پروژه شد و تهیه‌کنندگی این فیلم را تیم وایت (Tim White)، ترور وایت (Trevor White) و آلن ماندلباوم (Allan Mandelbaum) از Star Thrower Entertainment بر عهده دارند.

دیور یکی از چند بازیگر Short Term 12 است که در کنار بری لارسون (Brie Larson) و رامی ملک (Rami Malek) برندگان اسکار و همچنین لاکیت استنفیلد (LaKeith Stanfield) نامزد اسکار به ستاره بزرگی تبدیل شد. او نه تنها با جیسون ریتمن (Jason Reitman) در سه فیلم مختلف کار کرده است، بلکه از جمله کارهای او می‌توان به Laggies ساخته لین شلتون (Lynn Shelton) و Detroit اثر کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) اشاره کرد.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.