ویدیوی جدیدی از فیلم Spiral: From the Book of Saw منتشر شد

28 April 2021 - 22:02
فیلم Spiral: From the Book of Saw

به تازگی ویدیوی جدیدی از فیلم Spiral: From the Book of Saw توسط وبسایت Bloody Disgusting منتشر شده است.

این ویدیو تصویر بهتری از پلیس کهنه‌کار یعنی مارکوس بنکس با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) به ما می‌دهد. با نزدیک شدن به زمان مقرر اکران فیلم، هر تصویر جدید به مثابه قطعه‌ای از پازل این فرنچایز است که با فیلم جدید خود به سینما‌ها بازمی‌گردد و همچنین فرصت خوبی برای دیدن جکسون در نقش یک کارآگاه بددهن می‌باشد.

در این کلیپ، جکسون با چراغ قوه در دهان و اسلحه‌ای در دستانش در ساختمانی به ظاهر متروکه را باز می‌کند فقط برای این که کلمات شومی که روی دیوار نقاشی شده‌اند را پیدا کند. کلمات قرمز که بالای دیوار آجری هستند، می‌پرسند: مامور بنکس، آیا می‌خواهید که بازی کنیم؟ سپس جکسون پاسخی مفصل می‌دهد و دعوت را می‌پذیرد. این کلیپ با نزدیک شدن جکسون به یک اتاق جدید در همان ساختمان متروکه به پایان می‌رسد و همین مقدار از تیزر کافی است که ما را به تماشای این فیلم در سینما‌ها بکشاند تا ببینیم که جکسون قرار است دقیقا با چه نوعی از بازی روبه‌رو شود.

کریس راک (Chris Rock) و مکس مینگلا (Max Minghella) به بازیگران فیلم  Spiral: From the Book of Saw پیوسته‌اند. این فیلم پروژه جدید فرنچایز Saw می‌باشد که وقایع آن سال‌ها بعد از فیلم Jigsaw با بازی توبین بل (Tobin Bell) اتفاق می‌افتد. این سه بازیگر نقش افسران پلیسی را بازی می‌کنند که پیرامون مورد مشابهی که در فیلم Jigsaw اتفاق افتاد تحقیق می‌کنند. اما این نظر قطعی نیست؛ زیرا طرح کلی داستان این فیلم هنوز مشخص نشده است. اگرچه چند هفته تا اکران فیلم Spiral باقی مانده است به نظر می‌رسد که دهمین فیلم فرنچایز Saw در حال ساخت می‌باشد.

فیلم Spiral: From the Book of Saw به کارگردانی دارن لین بوزمن (Darren Lynn Bousman) قرار است ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) منتشر شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.